یکی از راویان دوران دفاع مقدس گفت: به‌رغم برنامه‌ریزی‌های دشمن، دهه هشتادی ها و نودی‌های ایران اسلامی، انقلاب را به اوج می‌رسانند.

سین یکتا در گردهمایی فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی شهرستان بهاباد با اشاره به اینکه رهبری فرمودند که قضیه فلسطین، کلید رمزآلود فرج امام زمان (عج) است، اظهار داشت: امروز اسرائیل در محاصره نیروهای مقاومت و حماس و حزب‌الله قرار گرفته است.

وی با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) بر مبارزه با اسرائیل افزود: امام فرمودند که جنگ هشت ساله ایران و عراق، مقدمه فتح فلسطین است و امروز به لطف خدا به پشت دیوار ترسوترین آدم‌های دنیا یعنی صهیونیست‌ها رسیده‌ایم.

این راوی دفاع مقدس با اشاره به اینکه جبهه‌ها شکل گرفت و شهدا برای دین و وطن رفتند و انقلاب بیمه شد، بیان کرد: جنگ که تمام شد، دشمن دوباره نقشه دیگری طراحی کرد بنابراین با مهندسی معکوس تغییر سبک زندگی را پیش گرفت و تا توانستند کار کردند تا محصول آن را در سال ۷۸ بچینند بنابراین فتنه کوی دانشگاه را رقم زدند، زمانی که دهه شصتی‌ها ترم اول و دوم بودند.

یکتا با بیان اینکه دشمن از سال ۷۶ به بعد طراحی دیگری انجام داد و از سال ۸۰ زیست بوم بازی را عوض کرد، افزود: آنها به خیال خود سبک زندگی بچه‌های دهه ۸۰ و ۹۰ را عوض کردند، اما کورخوانده‌اند، ۱۴ خرداد ۴۲ وقتی به امام می‌گویند به امید چه کسانی قیام می‌کنی؟ فرمودند «یارانم در گهواره هستند».

وی یادآور شد: یاران در گهواره امام، شلمچه نشینان سال ۶۵ شدند، چند وقت پیش نیز رهبری فرمودند، دهه دهشتادی‌ها نسلی هستند که انقلاب را به اوج خودش می‌رسانند، اما اوج انقلاب کجاست؟ امام فرمود انقلاب مقدمه ظهور است و عشق به شهادت از علائم ظهور امام زمان (عج) است.

یکتا با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر جهاد تبیین و بیان اینکه وجوه اشتراک زیادی را می‌توان میان سید مرتضی آوینی و زنده یاد نادر طالب‌زاده برشمرد، گفت: در میان ویژگی‌های مشترک این دو بزرگوار که باید الگوی راه ما هم قرار بگیرد، اهتمام به جهاد تبیین از همه پر رنگ‌تر است و این دو عزیز عمرشان را برای این موضوع گذاشتند و ما نیز باید در مسیر جهاد تبیین به بزرگوارانی چون آنان اقتدا کنیم.

راوی دوران دفاع مقدس با بیان اینکه آزادی بیت المقدس نزدیک است، گفت: اثرگذاری نظام اسلامی در منطقه و جهان موجب عصبانیت دشمن شده است.

یکتا با بیان اینکه انقلاب اسلامی گلوی دشمن را در پشت دیوارهای بیت المقدس گرفته است، اضافه کرد: نفس‌های دشمن به شماره افتاده و در منجلاب مرگ و نابودی دست و پا می‌زنند.

یکتا با بیان اینکه نسل جوان خودشان را برای ظهور آماده کنند، تاکید کرد: شواهد و قرائن نشان می‌دهد که خبری مهم و سرنوشت ساز در راه است.

وی با اشاره به نقش مهم نسل جوان و نوجوان در دوام و قوام انقلاب اسلامی، افزود: دهه هشتادی‌ها انقلاب اسلامی را به اوج خود می‌رسانند.

یکتا با بیان اینکه اگر روزی پشت دیوارهای بصره می‌جنگیدیم، اکنون پشت دیواره‌های بیت‌المقدس می‌جنگیم، اظهار داشت: اگر روزی می‌گفتیم تا کربلا یک «یاحسین» دیگر باقی است، اکنون هم می‌گوئیم تا نماز در بیت‌المقدس یک» یاحسین» دیگر باقی مانده است.

رئیس جمعیت امام رضایی‌ها گفت: امروز به برکت خون شهدای این خطه و کل کشور و به حق سرهای بریده در دفاع از حرم، ما پشت دیوارهای بیت المقدس هستیم.

یکتا افزود: در جبهه علمی و جبهه اقتصادی خبری در راه است که خواهید دید پرچمی از این مملکت بالا می‌رود که همه عالم مبهوت خواهند ماند، ما به همت دهه نودی‌ها و هشتادی‌ها به بلندترین قلل علمی خواهیم رسید. دهه نودی‌ها انقلاب را به اوج خواهند رساند و اوج انقلاب این است که علم را به دست علمدار خواهیم داد.

گفتنی است؛ گردهمایی فعالان جبهه انقلاب شهرستان بهاباد با حضور اقشار مختلف مردم ولایتمدار شهرستان در گلزار شهدای بهشت محمدی برگزار شد.










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا