درآئینی به مناسبت هفته دولت با حضورفرماندار، امام جمعه موقت ، وجمعی از مسئولین وکارمندان ادارات ومعاونین فرمانداروبخشداران مزارشهدای هشت سال دفاع مقدس بهاباد غبارروبی وعطرافشانی شد .

دراین آئین فرماندارشهرستان بهاباد  با اعلام برنامه های هفته دولت درشهرستا ن درسخنانی با گرامی داشت یاد وخاطره شهدای دفاع مقدس وامام شهیدان وگرامی داشت یاد وخاطره شهدای دولت شهیدان رجائی وباهنر برادامه راه شهدا تاکید کرد و اظهارداشت : مسوولان باید سیره عملی و رفتار شهیدان رجایی و باهنر را الگوی خود قرار دهند و به‌گونه‌ ای رفتار کنند که مردم را به آینده امیدوار کنند.

علیرضا تیموری بیان داشت : خدمت به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی نعمت بزرگی برای مسوولان است و باید از این فرصت برای حل مشکلات و بهبود شرایط اجتماعی، اقتصادی و سایر حوزه‌ها بهره‌ مند شد.

وی ادامه داد: شهدا، جانبازان و آزادگان جان خود را برای حفظ دستاوردها و آرمان های انقلاب اسلامی فدا کردند و امروز وظیفه ماست تا یاد آنان را گرامی بداریم و قدردان آنان باشیم.

فرمانداربهاباد اضافه نمود :شهادت شهیدان رجایی و باهنر به دست کوردلان وطن فروش نه تنها خدشه ای در مسیر شکوفایی و بلوغ انقلاب اسلامی وارد نکرد؛ بلکه این بزرگواران با نثار خون خود پایه های نظام اسلامی را مستحکم تر ساختند.

تیموری افزود:  با شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی از آغاز تاکنون پیمان می‌بندیم که خدمتگزار مردم و تلاش در انجام راه و هدف شهدا باشیم و در این راه الگوی ما راه و روش باز مانده از خون شهدا است.

در ادامه برگزاری این آیین غبارروبی و عطر افشانی حاضران با نثار گل، پاشیدن گل ناب محمدی(ص)، قرائت فاتحه و ذکر صلوات بر محمد و آل محمد(ص) به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس بهاباد ادای احترام کرده و با آرمان‌های والای امام خمینی(ره) و شهدای والامقام انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم تجدید میثاق دوباره کردند و یاد و خاطره دلاورمردی‌ها، رشادت‌ها و جانفشانی‌های این شهدای را گرامی داشتند. 










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا