یزدفردا: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد: ۱۰۰ برنامه برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این شهرستان تدارک دیده شده است.

به گزارش یزدفردا: سرهنگ مصطفی آقایی در نشست بزرگداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به اینکه در میان این برنامه‌ها ۱۵ برنامه شاخص اجرا می‌شود، گفت: برنامه جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز، یادواره شهدای کارمند، غبارروبی گلزار شهدا، برنامه بانوان فرهنگی روی خط اقتدار، رزمایش کمک‌های مومنانه، همایش فتح قله‌های علم و تجمع جوانان در راستای گام دوم انقلاب از جمله برنامه‌های این هفته است.

وی افزود: دیدار با خانواده‌های شهدا با حضور ۱۲ مسئول استانی و شهرستانی در قالب ۳۰ اکیپ، تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس، همایش پیاده روی خانوادگی، مراسم آبروی محله و نسیم همدلی و همچنین همایش زندگی به وقت حماسه از دیگر برنامه‌ها به شمار می‌آید.

فرماندار میبد هم با اشاره به اهمیت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا تصریح کرد: امروز هر چه داریم به برکت جانفشانی‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس است. اگر ایران اسلامی به سطح بالایی از قدرت دفاعی و موشکی و بازدارندگی رسیده، حاصل دوران دفاع مقدس است.

سید جمال سجادی پور افزود: جبهه مقاومت که از نتایج انقلاب اسلامی است به سد محکمی در برابر جبهه استکبار مبدل شده و ایران توانسته با فرهنگ ایثار و مقاومت، استکبار را در صد‌ها کیلومتر آن طرف‎تر زمینگیر کند.

وی به تبیین اهمیت انتخابات و مشارکت گسترده شهروندان پرداخت و اظهار داشت: هدف دشمن کمرنگ کردن دستاورد‌های نظام در همه عرصه‌ها و القای یاس و ناامیدی است تا حضور مردم در انتخابات کمرنگ باشد. بر این اساس، تبیین دستاورد‌های نظام و انقلاب و دولت در همه سطوح باید برای مردم انجام شود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا