یزدفردا: در آستانه سالروز هفته دفاع مقدس از ۱۲۰ نفر از بسجیان گردان‌ها که در گشت‌های محله محور حضوری فعال داشتند تجلیل شد.

به گزارش یزدفردا: فرماندار میبد امنیت را مهمترین مولفه در همه حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی سیاسی و اقتصادی و سرمایه گذاری خواند و گفت: بعد از اغتشاش با هوشیاری در سطح کشور و استان، شهرستان و در ایام محرم و صفر و اربعین حسینی به خوبی برنامه ریزی شد و کشور با کمترین مشکل این ایام را پشت سر گذاشت.

سجادی پور با بیان اینکه در هفته پیش رو هم شاهد بازگشایی مراکز علمی و دانشگاهی و حوزی و مدارس هستیم افزود: امسال ۲۶ هزار نفر دانش آموز وارد کلاس‌های درس خواهند شد و باید هر یک از مدارس ما بعنوان یک پایگاه عمل کنند تا کمتر شاهد آسیب باشیم.

فرماندار میبد با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: با شکل گیری بسیج بود که سرنوشت جنگ در دوران هشت سال دفاع مقدس تغییر کرد و امروز هم باید با کمک بسیجیان بتوانیم مسائل و مشکلات را درجامعه کاهش دهیم.

وی تصریح کرد: امروز با درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی توطئه‌های دشمن یکی پس از دیگری خنثی و ایران اسلامی بعنوان قدرت بلامنازع درجهان شناخته می‌شود.

فرماندار میبد با بیان اینکه امروز امریکا جنگ اوکراین را متاثر از پهپاد‌های ایران می‌داند و در توافق برجام نگران است گفت: عضویت درشانگ‌های و بریکس و قدرت دفاعی و موشکی و پهپادی ایران اسلامی، دست بالای ایران را در همه زمینه‌ها نشان می‌دهد.

سرهنگ مصطفی آقایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد هم امنیت را بزرگترین نعمت در جامعه خواند و گفت: حضور بسیجیان در گشت‌های محله محور از بروز خیلی از آسیب‌ها جلوگیری می‌کند.

چمران بهارلوئی دادستان میبد هم گفت: دشمن در اغتشاشات سال گذشته از همه ظرفیت‌های خود که در حوزه‌های سلبریتی ها، هنرمندان، بازو‌های اقتصادی، انقلابی و مذهبی و امنیتی و چهره‌های شاخص خود برای مخدوش کردن جهت گیری‌های انقلاب اسلامی استفاده کرد.

وی با بیان اینکه در هر دوره انقلاب اسلامی شاهد ریزش‌ها و رویش هاست افزود: ذات انقلاب اسلامی نورانیت است و برای حفظ این نورانیت باید استقامت کرد و از آرمان‌های انقلاب و هنر‌ها و دستاوردهایش صیانت کرد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا