یزدفردا: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید ،جشن شکوفه ها به صورت نمادین در مسجد خاتم الانبیاء شهیدیه شهرستان میبد و با حضور مدیر آموزش و پرروش ، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار ، مسئول دفتر امام جمعه ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و مسئولین حوزه علمیه و خانواده های دانش آموزان برگزار شد .

به گزارش یزدفردا: محمدرضا کارگر مدیر آموزش و پرورش میبد در این مراسم با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید گفت: شروع سال تحصیلی جدید از مساجد، در راستای استمرار اجرای طرح مهر و محراب، موجب شکوفایی و بارورسازی اندیشه های الهی دانش آموزان می گردد. 

کارگر با بیان اینکه امسال تاکنون 2هزار و 758 دانش آموز کلاس اولی در شهرستان میبد ثبت نام کرده اند گفت: این دانش آموزان قرار است در 108 کلاس درس در 90 آموزشگاه دولتی و غیر دولتی ،سرکلاس های درس حاضر و مشغول تحصیل شوند.

وی اظهار امیدواری کرد: مدارس امسال نیز همانند سال گذشته دراجرای طرح مهر و محراب که زمینه ساز تربیت اجتماعی دینی و اعتقادی دانش آموزان است کوشا بوده و در کنار این طرح در تحقق شعار امسال معاونت پرورشی آموزش وپرورش شهرستان میبد مبنی بر نقش خانواده درتربیت فرزند اهتمام ورزند. 

درپایان این مراسم، دانش آموزان با دریافت هدایایی از سوی هیئت امنای مسجد خاتم الانبیاء و استقبال خانواده ها و عبور از زیر آینه و قرآن به سمت کلاس های درس بدرقه شدند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا