یزدفردا: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، یادواره شهدای کارمند در سالن اجتماعات فرمانداری میبد برگزار شد.

به گزارش یزدفردا: سردار میرحسینی از یادگاران دفاع مقدس در این مراسم گفت: یکی از نعمت‌های جنگ ما، تجلی نور الهی در قلب جوانان بود که گروه گروه به جبهه‌های حق علیه باطل جذب شدند.

سردار میرحسینی با بیان اینکه در میدان جنگ تیر و ترکش و شهادت بود افزود: در هشت سال دفاع مقدس ما با ایمان و خود باوری و توکل و الهام ازمکتب اهل بیت و عاشورای امام حسین (ع) هیمنه ابرقدرت شرق و غرب را شکستیم.

وی تصریح کرد: در هشت سال دفاع مقدس، اسلام و انقلاب ما به جهان صادر شد و امروز نتیجه آن را در جای جای دنیا شاهدیم.

سردار میرحسینی تصریح کرد: هشت سال دفاع مقدس قله بود و مدافعان حرم و جنگ‌های دیگر دامنه آن است.

سید جمال سجادی پور فرماندار میبد هم در این مراسم گفت: با افتخاراتی که درحوزه هوافضا و پهپادی شکل گرفته است؛ امروز از لحاظ نیروی زمینی دریایی و هوایی دراوج قرار داریم و دیگر از قدرت هوایی امریکا و گزینه‌های نظامی خبری نیست و ایران را با آغوش باز در سازمان‌های بین المللی می‌پذیرند.

سجادی پور اظهارداشت: ما انقلابمان را درجنگ صادر کردیم و گستره جبهه مقاومت در منطقه افتخاری است که به برکت ایستادگی و خون شهداء درهشت سال دفاع مقدس به دست آمده است.

سجادی پور گفت: دشمن داعش را در سوریه و عراق ایجاد کرد، اما نتیجه نگرفت و امروز یمن با سیر تحول، قدرتی مستحکم برای جبهه مقاومت است.

فرماندار میبد تصریح کرد: امروز نباید خاطرات شما ایثارگران و جانبازان در دل و ذهن شما بماند بلکه باید به نسل نوجوان و جوان این خاطرات و فرهنگ ایثار و شهادت و ایستادگی را منتقل کرد.

وی گفت: امروز به فضل خدا شعار راه قدس از کربلا می‌گذرد محقق شده است و به وسیله سردار دل‌ها به یک حرکت بین المللی تبدیل شده است که امسال شاهد بودیم؛ بالای ۲۲ میلیون نفر از کشور‌های سراسر عالم درراهپیمایی اربعین حسین شرکت داشتند و این حرکت و همبستگی و تمرینی است برای رساندن پرچم اسلام به دست حضرت، ولی عصر (عج) که اسرائیل از آن حراس دارد.

فرماندار میبد افزود: دشمن با هجمه‌های فرهنگی خانواده، ولایت و نقاط قوت ما را هدف گرفته است، اما در سالگرد اغتشاشات، کشور با قدرت از آن عبور کرد.

سجادی پور تصریح کرد: آنچه مسلم است این است که ما از جوانان خود غفلت کردیم و باید با تولید محتوا و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت آن‌ها را از آسیب‌ها دور کنیم.

وی گفت: ما به قله نزدیک هستیم و درمسائل اقتصادی، نظامی و بخش‌های دیگر، تحریم‌ها و توطئه‌های دشمنان را که اقتصاد و معیشت و سفره مردم را هدف گرفته اند تا از نظام جدا کنند عبور خواهیم کرد و افول مرجعیت دلار شاهد افول قدرت غرب و ظهور قدرت درشرق خواهیم بود.

سرهنگ مصطفی آقایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد هم در این مراسم برنامه‌های هفته دفاع مقدس را تشریح کرد.

در پایان این مراسم از پیشکسوتان دفاع مقدس تجلیل شد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا