یزدفردا: نخستین یادواره شهدای بخش اله آباد و روستا‌های توابع با حضور مسئولین، خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در حسینیه انصار الحسین (ع) اله آباد زارچ برگزار شد.

به گزارش یزدفردا: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد در این مراسم با اشاره به اینکه همرنگ شدن باخدا و اخلاص همراه با توکل یکی از رموز ماندگاری شهدا در طول تاریخ بوده است اظهار داشت: حفظ حجاب، رعایت پوشش اسلامی مناسب، حضور در مجالس شهدا و ائمه معصومین (ع) حرکت‌هایی است که شعائر دینی را زنده نگه می‌دارد.

حجت‌الاسلام علیرضا نجیمی بابیان اینکه شهدای عزیز لحظه‌لحظه عمرشان را دادند و از همه‌چیز خود گذشتند تا ارزش‌های دینی زنده باقی بمانند، خاطرنشان کرد: رسالت سنگینی برای حفظ آرمان‌های شهدا داریم و در این راه باید تلاش کنیم تا پیروز و سربلند باشیم.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در حاشیه برگزاری این یادواره گفت: امروز به برکت خون شهدا، پیشرفت‌های علمی و دفاعی کشور در اوج خود قرار دارد.

جوکار افزود: رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های شهیدان با هیچ‌چیزی قابل جبران نبوده و قدردانی و گرامیداشت یاد و خاطره آنان از وظایف همه ما است و می‌بایست این رشادت‌ها و فداکاری‌ها برای نسل جوان بازگو شود.

وی خاطرنشان کرد: در آن زمان با کمبود امکانات و تجهیزات جنگی، خواست خدا و شجاعت رزمندگان اسلام باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد، لذا ادامه راه شهیدان از اقدامات بسیار ارزشمندی است که می‌بایست سرلوحه فعالیت‌های ما در این مرزوبوم قرار گیرد

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا