یزدفردا: با بازگشایی مراکزی علمی و دانشگاهی، سجادی پور فرماندار میبد به همراه بخشدار مرکزی و حراست فرمانداری از آموزشکده فنی پسران میبد بازدید کرد.

به گزارش یزدفردا: محمد رضا پهلوان شمسی میبدی سرپرست آموزشگاه فنی پسران میبد کمبود فضای آموزشی، نامناسب بودن فضای اداری، ناکافی بودن تجهیزات کارگاهی و آزمایشگاهی و عدم هرگونه فضای ورزشی و تفریحی را ازجمله نیاز‌های این آموزشگاه عنوان کرد و خواستار نگاه ویژه مسئولین در این راستا شد.

پهلوان شمسی همچنین با اشاره به تعدادی از پروژه‌های نیمه تمان این آموزشگاه افزود: آموزشگاه فنی پسران میبد به شدت نیازمند تکمیل این پروژه‌ها و ساماندهی فضا‌های اداری، آموزشی و کارگاهی و ایجاد فضای ورزشی است.

سید جمال سجادی پور در این بازدید بر تعامل و همکاری بین دستگاهی تاکید کرد و گفت: بخش اعظمی از مسائل و مشکلات آموزشگاه فنی پسران با مشارکت دستگاه‌های خدمات رسان و شهرداری و ادارات برق قابل حل است.

فرماندار میبد افزود: برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام هم باید پی گیری لازم جهت تامین اعتبارات از محل اعتبارات دولتی و خیری صورت گیرد.

وی همچنین قول مساعد داد تا زمین چمن مصنوعی فوتسال و والیبال ساحلی آموزشکده فنی پسران میبد و احداث ساختمان اداری دراسرع وقت پی گیری و اجرا شود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا