یزدفردا: نشست مشترک اعضای ستاد انتخابات استان یزد و شهرستان میبد به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و با حضور سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری و اعضای ستاد انتخابات استان و ستاد انتخابات میبد در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش یزدفردا: علی اکبر عزیزی در این نشست با قدردانی از خدمات و تلاشهای اعضای ستاد انتخابات شهرستان میبد، به آمادگی خوب استان یزد برای برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و افزود: شرکت در انتخابات در حقیقت مشارکت در بحث سرنوشت و اداره کشور است و همگان باید خود را در این رابطه مسئول بدانند. 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با بیان این که صیانت از رای مردم وظیفه اصلی است که بر عهده مجریان انتخابات گذاشته شده است بر ضرورت نیازسنجی آموزشی با توجه به قانون جدید انتخابات و تسلط کامل تمامی عوامل انتخابات برای برگزاری انتخاباتی قانونمند، سالم و باشکوه تاکید کرد. 

وی دولت سیزدهم را دولتی صادق الوعده برشمرد و ادامه داد: چارچوب این مسیر نیز چیزی جز خدمت خالصانه و شبانه روزی به مردم نیست. 

رئیس ستاد انتخابات استان یزد با تاکید بر این که اعضاي ستاد انتخابات مکلف به برگزاری انتخاباتی بی طرفانه، قانونمند و سالم هستند اظهار داشت: عوامل برگزاری انتخابات باید در مسیر جلب اعتماد عمومی مردم گام بردارند و چهار محور سلامت، رقابت، امنیت و مشارکت در انتخابات را سرلوحه کار خویش قرار دهند. 

عزیزی در پایان بر مراقبت و رصد فضای انتخاباتی برای جلوگیری از تبلیغات زودهنگام و تامین شرایط رقابت سالم کاندیدها، استفاده حداکثری از توان و پتانسیل رسانه ای در سطح استان، آگاهی بخشی به مردم در خصوص اهمیت مشارکت در انتخابات، استفاده از ظرفیت گروه‌های مرجمع، سخنرانان، فرهنگیان و مجامع گوناگون و ارتباط تنگاتنگ میان ستاد انتخابات استان و شهرستانها تاکید کرد. 

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری نیز در این نشست به تشریح ظرفیت های مهم در ماه ۱۳ قانون انتخابات پرداخت و خواستار استفاده حداکثری از تمامی پتانسیل های شهرستان میبد برای برگزاری شایسته انتخابات اسفند ماه شد. 

دبیر ستاد انتخابات استان یزد نیز در این نشست با اشاره به نقش مهم تشکیلهای هیات اجرایی قوی، بی طرف و توانمند در برگزاری انتخابات سالم و قانونمند خواستار توجه به این موضوع شد و گفت: از فردا ۱۳ مهرماه فرصت یک هفته ای برای تشکیل هیات های اجرایی حوزه های انتخابیه در تمامی حوزه های اصلی و فرعی آغار خواهد شد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا