یزدفردا: طولابی نژاد گفت: امروز پلیس، یک پلیس مأمور و معذور نیست بلکه یک پلیس مأمور و مسئول است.

به گزارش یزدفردا: سرهنگ طولابی نژاد فرمانده انتظامی بافق در صبحگاه مشترکی که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد گفت: امروز یکی از افتخارات فرماندهی انتظامی اجتماعی بودن و نفوذ در پایین‌ترین لایه‌های جامعه است.

 وی افزود: این افتخارات با تقدیم خون ۱۳ هزار شهید به نهال جمهوری اسلامی ایران میسر نمی‌شد.

 طولابی نژاد بیان کرد: همرزمان ما با کمک دستگاه‌های امنیتی دیگر تا پای جان پای ولایت می‌ایستند و با دست خالی، بهانه‌ای به دست دشمن نمی‌دهند.

 وی خاطرنشان کرد: مهمترین افتخار ما این است که سرباز ولایت فقیه و پیرو دستورات او هستیم.

 فرمانده انتظامی بافق گفت: شهدای نیروی انتظامی از مظلوم‌ترین شهدای تاریخ هستند و در شش ماهه امسال بیش از ۵۱ شهید، فرماندهی انتظامی تقدیم نظام کرده است چراکه ما با قلبمان حافظ این حریم هستیم.

 وی تأکید کرد: همانطور که سردار سلیمانی گفت امروز جمهوری اسلامی حرم است و اگر محافظت نشود حرمی باقی نمی‌ماند و ما قسم می‌خوریم تا آخرین قطره خون خود حافظ حریم امنیت باشیم.

 گفتنی است مراسم صبحگاه مشترک نیرو‌های نظامی و انتظامی شهرستان با حضور امام جمعه بافق، فرماندار، اعضای شورای تامین، مسئولین نهاد‌ها و ادارات در محل ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان برگزار شد.

 اجرای سان، احترام به شهدا، اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران، تجلیل از کارکنان کوشا، بازنشستگان، پلیس‌های افتخاری و اعضای شورای معتمد پلیس، اجرای دکلمه و تقدیر فرزندان پلیس از پدران خود، از برنامه‌های این صبحگاه مشترک بود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا