یزدفردا: نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارش‌های شدید در روز‌های پیش رو گفت: وضعیت آمادگی بخش‌های خرانق و عقدا در مواجهه با سیل‌های احتمالی بررسی شد.

به گزارش یزدفردا: محمدرضا دشتی با اشاره به سیل سال گذشته در بخش خرانق و عقدا در شهرستان اردکان اظهار کرد: سیل سال گذشته در نقاط مختلف به ویژه بخش‌های عقدا و خرانق خسارت‌های زیادی به دنبال داشت.

وی به اعلام هواشناسی مبنی بر بارش‌های زیاد و شدید در روز‌های آینده در نقاط مختلف کشور از جمله استان یزد اشاره کرد و افزود: امروز با حضور مدیران مرتبط در استان یزد بررسی صورت گرفت که با توجه به لایروبی صورت گرفته پس از سیل سال گذشته آیا قنوات و مسیل‌ها چه وضعیتی دارند.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در کنار این موضوع با توجه به مشکلات دیگری که در منطقه وجود دارد از جمله عدم وجود راه آسفالته مناسب، برقرار نبودن اینترنت پرسرعت در برخی روستا‌ها و مشکلات مربوط به امنیت و حتی موضوع نبود تلفن بررسی لازم با حضور مدیران مربوطه انجام گرفت و مدیران مربوطه قول دادند که در آینده‌ای نزدیک این مشکلات را برطرف کنند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا