یزدفردا: حجت‌الاسلام حسینی گفت: نیروی انتظامی مدافع وطن، مدافع دین، مدافع امام جامعه و باعث قوام جامعه است و به همین دلیل جایگاه ویژه‌ای دارد.

به گزارش یزدفردا: حجت‌الاسلام حسینی امام جمعه بافق در صبحگاه مشترک نیرو‌های نظامی و انتظامی شهرستان گفت: علاوه بر امنیت و آرامش، قوام دین مردم با وجود شما سرابازان و خدمتگزاران رقم می‌خورد.

وی افزود: امیرالمؤمنین (ع) در نامه ۵۳ نهج‌البلاغه از واژه جنود استفاده می‌کند و این واژه اختصاصی به سپاه، به نیروی انتظامی ندارد و تمامی کسانی که جان در کف اخلاص می‌گذارند و از دین دفاع می‌کنند، سرباز هستند.

حسینی بیان کرد: جایگاه خود و ارزش‌های خود را بدانید و بدانید که شما حلقه‌ای هستید که مردم به شما پناهنده می‌شوند به این معنی که نیروی انتظامی عامل آرامش و اطمینان و امید مردم است.

وی تصریح کرد: در همین اغتشاشاتی که مهرماه سال گذشته شروع شد، حتی آن افرادی که جزء اغتشاش گران بودند تا احساس خطری می‌کردند، متکی و پناهنده به نیروی انتظامی می‌شدند.

امام جمعه بافق خاطرنشان کرد: شما سرباز ولایت هستید و بدانید که آبرو و باعث زینت امام جامعه هستید و همچنین شما فقط عامل امنیت روانی جامعه نیستید بلکه شما عامل اقتدار نظام و دین اسلام هستید.

 وی گفت: ایمان خود را تقویت کنید چراکه شاید امکانات باشد، ابزار باشد، اما اگر ایمان نباشد، این ابزار و امکانات کارایی ندارند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا