یزدفردا: مسابقات انتخابی موتور کراس استان یزد برای رقابت‌های کشوری با حضور بیش از ۵۰ موتورسوار از شهرهای مختلف استان در پیست موتورسواری اردکان برگزار شد.

به گزارش یزدفردا به نقل از ایسنا: «مصطفی سپهری» رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی اردکان در حاشیه این مسابقات گفت: مسابقات قهرمانی موتورکراس استان روز جمعه ۱۴ مهرماه با حضور بیش از ۵۰ موتورسوار از شهرستان‌های استان در پیست موتورسواری آیت الله خاتمی (ره) اردکان که از بزرگترین پیست‌های موتورسواری کشور است، برگزار شد.

وی افزود: این رقابت‌ها در دو کلاس ۲۵۰ و ۴۵۰ سی‌سی به همراه اجرای حرکات نمایشی کراس‌سواران و راکبان موتورهای سنگین در حضور علاقه‌مندان به این رشته مهیج برگزار شد.

سپهری گفت: در پایان این مسابقات و در کلاس ۲۵۰ سی‌سی، «رضا پورمحمدی» از مهریز، «محمد کریمی» از زارچ، «رسول رجایی» از بافق و «سعید هاتفی» از اردکان به ترتیب اول تا چهارم شدند.

وی افزود: «ناصر کرمی» از یزد، «محمدفتوحی»، «سیدابوالفضل میرابوالحسنی» و «ابوالفضل دهقانی» هر سه از شهرستان اردکان نیز به ترتیب به رتبه‌های اول تا چهارم کلاس ۴۵۰ سی‌سی دست یافتند.

رئیس هیئت موتورسواری شهرستان نیز با اشاره به استقبال جمع کثیری از مردم استان یزد به ویژه ورزش دوستان اردکانی از این رقابت‌ها، خاطرنشان کرد: قریب به شش هزار نفر از این رقابت‌های دیدنی استقبال کردند و شور و هیجان مردم ورزش‌دوست در پیست اردکان مشهود بود.

گفتنی است، در پایان این مسابقات از نفرات برتر طی مراسمی با حضور مسئولان با اهدا جام و جوایزی تقدیر به عمل آمد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا