راهپیمایی با شکوه و پرشور ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با حضور دانش‌آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم فرماندار ، امام جمعه و مسئولان در شهرستان بهاباد برگزار شد.

راهپیمائی  یوم الله سیزدهم آبان دربهاباد یزد برگزارشد

راهپیمایی با شکوه و پرشور ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با حضور دانش‌آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم  فرماندار ، امام جمعه و مسئولان در شهرستان بهاباد برگزار شد.

مردم شهرستان بهاباد امروز به صحنه آمدند و یکپارچه، متحد، همدل و همصدا عزت و سرفرازی اسلام، مسلمانان و آزادگان جهان را در جای جای این کره خاکی در گوش زمان و زمین طنین افکندند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و مرگ بر استکبار، انزجار خود را از هرگونه ظلم و ستم و فرییکاری استکبار جهانی به نمایش گذاشتند.

شروع راهپیمایی در بهاباد  از مسجد انقلاب  آغاز و راهپیمایان با حضور پرشور خود مسیر خیابان امام را برای حضور در مسجد اجامع شهرستان بهاباد پشت سر می‌گذارند.

این  مردم که همیشه پای نظام و انقلاب خود هستند با شرکت خود مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی زدند و با بیداری و آگاهی ثابت کردند دولت آمریکا هر آنچه در این 44 سال به‌کار بسته کار‌ساز نبوده است.

مردم همیشه در صحنه شهرستان بهاباد  امروز در 13 آبان  همگام با دیگر هموطنان بار دیگر نمایشی از وحدت، یکدلی، همبستگی و حمایت از انقلاب اسلامی و خشم و انزجار از استکبار جهانی را به نمایش گذاشتند.

در پایان قطعنامه راهپیمائی یوم الله 13 آبان مردم همیشه در صحنه بهاباد ددر ده بند  قرائت و با تکبیر مورد تائیئ حاضرین قرار گرفت .

گفتنی است راهپیمائی یومم الله 13 آبان همزمان در شهرستان بهاباد ، بخش مرکزی احمد آباد و بخش آسفیچ شهرستان بهاباد با شکوه وصف ناپذیری برگزارشد .

انتهای پیام/

 

 

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا