زنگ استکبارستیزی همزمان با سراسر کشور در مدارس شهرستان بهاباد وبه صورت نمادین در دبیرستان دخترانه توسلی این شهرستان با اجرای برنامه‌های مختلف نواخته شد.

نواختن زنگ استکبارستیزی در مدارس  بهاباد

زنگ استکبارستیزی همزمان با سراسر کشور در مدارس شهرستان بهاباد وبه صورت نمادین در دبیرستان دخترانه توسلی این شهرستان  با اجرای برنامه‌های مختلف نواخته شد.

آیین نواختن زنگ استکبار ستیزی امروز ۱۳ آبان در دبیرستان دخترانه توسلی بهاباد  با حضور امام جمعه ، مدیر آموزش وپرورش  پرورش، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج  شهردار و جمعی از مسئولان ادارات برگزار شد.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان بهاباد دراین مراسم ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه وکشتارکودکان ومادران وپدران مظلوم وبی دفاع  اظهارداشت : استکبارستیزی زنگ فریاد ما علیه ظالم و زنگ غیرت است و جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری است که دانش‌آموزان در مدرسه یاد می‌گیرند که نه ظالم باشند نه مظلوم بلکه حقیقت جو باشند؛ پس زنگ استکبارستیزی مهم‌ترین زنگ در مدرسه است زیرا زنگ مقابله با استعمار و شیطان است.

علیرضا قطب الدینی بیان کرد: اسرائیل از نسل فرعون است و بچه‌های بی‌گناه را می‌کشند. ما در راهپیمایی ۱۳ آبان می‌گوییم کودک‌کشی نشان دهنده سقوط شماست. کسی که کودکان را می‌کشد حتما در حال سقوط و غرق شدن است.

وی با اشاره به جنایات ددمنشانه رژیم جعلی و کودک کش اسرائیل با حمایت آمریکای جنایتکار در فلسطین اشغالی و نوار غزه گفت: اتحاد، همدلی و مقاومت همه جانبه کشورهای اسلامی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین راه مقابله با استکبار جهانی است.

درپایان با حضور مسئولان زنگ استکبارستیزی دردبیرستان دخترانه توسلی نواخته شد .

انتهای پیام/

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا