یزدفردا: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهاباد اعلام کرد: ۱۰ گروه جهادی بسیجی واکنش سریع ضمن اعزام به مناطق آسیب دیده از سیل بهاباد، اقدام به امدادرسانی کردند.

به گزارش یزدفردا به نقل از ایسنا: سرهنگ «رضا قاسمی» در این باره گفت: با توجه به جاری شدن سیل از صبح روز یکشنبه در شهرستان بهاباد، تعداد ۱۰ گروه جهادی بسیجی واکنش سریع ضمن اعزام به مناطق آسیب دیده از جمله معابر و خانه‌ها اقدام به امدادرسانی کردند.

وی با بیان این که تجهیزات خودرویی ناحیه شهرستان نیز جهت خدمت رسانی به حالت آماده باش درآمدند، گفت: نیروهای جهادی تا پایان امداد رسانی در کنار آسیب دیدگان خواهند بود.

بارش باران شدید همراه با تگرگ ظهر دیروز در شهرستان بهاباد آغاز و تا ساعاتی نیز ادامه داشت. البته شدت بارش تگرگ به حدی بود که سیلاب خیابان‌های شهر بهاباد را دربرگرفت وموجب کندی عبور و مرور در شهر شد.

جاری شدن سیل در قسمت شرق بهاباد هم باعث شکسته شدن خاکریز سیل بند شد و سیل به داخل مجتمع دامداری‌های بهاباد نفوذ کرده و باعث خسارت به تعدادی دامداری و مرغداری شد.

سیل همچنین خسارت زیادی به مزارع شهرستان وارد کرد. هرچند چندین دستگاه لودر نسبت به مهار سیلاب تلاش کردند ولی کمبود لودر و بلدوزر در این شهرستان کمک‌رسانی را دچار مشکلاتی کرد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا