یزدفردا: نماینده اردکان در مجلس شورای اسلامی: مسابقات تیم فوتبال چادرملو از سال آینده در اردکان برگزار می‌شود.

به گزارش یزدفردا: محمدرضا دشتی اردکانی درباره مشکلات ورزشگاه آزادی اردکان گفت: مشکل سکو‌های این ورزشگاه با منابع گرفته شده از وزارت ورزش و جوانان و همچنین مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت و قول مدیرکل ورزش و جوانان یزد تا پایان سال حل خواهد شد.

وی افزود: با توجه به اینکه تیم فوتبال چادرملو اردکان هنوز نتوانسته هیچ بازی را در شهرستان داشته باشد، قول داده شده که مشکل چمن طبیعی این ورزشگاه هم تا پایان سال برطرف شود تا در سال ۱۴۰۳ شاهد برپایی مسابقات فوتبال تیم چادرملو در همین ورزشگاه باشیم.

نماینده اردکان در مجلس با اشاره به برگزاری جلسات مختلف با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان و مدیر باشگاه‌های ورزشی چادرملو تصریح کرد: مشکلات احداث ورزشگاه ۱۵۰ هکتاری اردکان با پیگیری استاندار محترم برطرف شده و امیدواریم عملیات احداث آن از هفته آینده آغاز شود.

وی ادامه داد: همچنین در خصوص پیست موتورسواری و اتفاقی که هفته گذشته در این پیست رخ داد، پس از بررسی‌های لازم تصمیم‌گیری‌های خوبی برای افزایش ایمنی این پیست انجام شود.

مدیرکل ورزش و جوانان شهرستان استان هم گفت: سعی داریم با مشارکت باشگاه فرهنگی ورزشی چادرملو و از محل اعتباراتی که وزارت ورزش و جوانان در نظر گرفته، بتوانیم طرح‌های شهرستان اردکان را به نتیجه برسانیم.

زهیر حاجی حسینی اظهار داشت: ورزشگاه آزادی یک مطالبه مردمی است که امیدواریم هرچه سریعتر به بهره برداری برسد تا شاهد برپایی مسابقات چادرملو در این ورزشگاه باشیم.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا