یزدفردا: شهردار اردکان: اصلاح هندسی این ورودی تصویب شده و مقدمات اجرای آن فراهم است.

به گزارش یزدفردا: شهردار اردکان با اشاره به اینکه بسته شدن دوربرگردان ورودی شهر بفروئیه به صورت موقتی بوده گفت: اصلاح هندسی این ورودی تصویب شده و مقدمات اجرای آن فراهم است.

متالهی در نشست شورای ترافیک شهرستان اردکان اظهار کرد: با توجه به افزایش جمعیتی که اردکان در سال‌های اخیر داشته و به دنبال آن برخی آسیب‌های اجتماعی و به ویژه سوانح و حوادثی که به وجود آمده، رفع مشکلات ترافیکی و نقاط حادثه خیز به صورت جدی در دستور کار شورای ترافیک شهرستان و شهرداری اردکان قرار گرفته است.

وی افزود: در نقاط زیادی از شهر ما شاهد آن هستیم که تغییراتی در ساختار شهری وجود داشته و یکی از این تغییرات، دور برگردان‌های ورودی شهر بفروئیه بود که با مصوبه شورای ترافیک به صورت موقت بسته شد تا طرح و مشاور نسبت به رفع خطر این محل طرح مناسبی را ارائه کنند.

شهردار اردکان گفت: در مرحله اول این دوربرگردان‌ها را بستیم که منجر به نارضایتی مردم بفروئیه شد و البته دلیل این نارضایتی هم عدم اطلاع از موقتی بودن طرح بود و در شورای ترافیک این هفته که با حضور مسئولان میبد و بفروئیه برگزار شد، طرح‌ها بررسی شد و یکی از آن طرح‌ها که میدانی در ورودی شهر بفروئیه است، با همکاری شهرداری این شهر اجرا می‌شود و مقدمات کار برای اجرایی شدن فراهم است.

متالهی افزود: این طرح برای امنیت مردم این منطقه و شهر بفروئیه بوده چرا که ما در این ناحیه حتی حادثه ترافیکی فوتی داشتیم و به مردم قول می‌دهیم که برای ما رضایت مردم بفروئیه، اردکان و دیگر مناطق هیچ تفاوتی ندارد و با اعتماد به کاری که در حال انجام است اطمینان داشته باشند که همیشه برای رفاه و آسایش بیشتر آن‌ها تلاش می‌کنیم.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا