نخستین یادواره شهید جاویدالاثرجلال دانش دربهاباد یزد با حضور اقشار مختلف مردم ،خانواده معظم شهدا فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید محلاتی وجمعی از مسئولان درجوارآرامگاه علامه ملا عبدالله بهابادی بهاباد یزد برگزارشد.

یکی ازیادگاران دفاع مقدس  درمراسم یادواره شهید جاویدالاثر جلال دانش دربهاباد ضمن گرامی داشت یاد وخاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس ، شهدای مدافع حرم  وامنیت و با بیان اینکه ما باید با شهدا انس بگیریم وادامه دهنده راه شهدا باشیم اظهارداشت : رزمندگان، شهادت را اوج تقوای الهی می دانستندو افتخار آنها رسیدن به این نقطه بود.

سرهنگ عباس کاربخش راوری ولایتمداری و استکبار‌ستیزی را از ویژگی‌های شهدا دانست و افزود: شهدا مهم‌ترین نقش را در مسیر اهداف انقلاب اسلامی ایفا کرده اند.

وی ضمن محکوم نمودن جنایات رژیم آدم کش صهیونیست که منجر به کشتن مادران وزنان وکودکان مظلوم وبی دفاع غزه وفلسطین میشود افزود : امروز اسرائیل شکست را پذیرفته است ورو به افول است وان شاء الله وبه یاری خدا از صفحه روزگار محو خواهد شد .

این یادگاردفاع مقدس با گرامی داشت یاد و خاطره سرداردلها حاج قاسم سلیمانی اظهارداشت : شهید سلیمانی نمونه و الگوی کامل یک مجاهد فی سبیل الله بود و در طول عمر پربرکت خود، چه در دوران مبارزه با نظام ستم شاهی، دوران دفاع مقدس و پس از آن با حضور در عرصه های مختلف نقشی ماندگار در منطقه خاورمیانه به جای گذاشت.

کاربخش راوری بیان داشت : امروز در نقاط مختلف جهان اسلام به برکت تلاش‌های این سردار بی نظیر اسلام، گروه‌های مقاومتی شکل گرفته که در برابر دشمنان مستکبر و ظالم ایستادگی کرده و در بسیاری از جبهه‌ها دشمن را با شکست مواجه کرده‌اند.

وی  یادآور شد: به برکت خون شهید سلیمانی امروز می‌بینیم که آمریکای جنایتکار در حال فرار از منطقه است و مقاومت گروه های انقلابی در کشورهای اسلامی منجر به خروج سربازان آمریکایی در منطقه شده است.

یادگاردفاع مقدس  ادامه داد : جنگ تحمیلی نشان داد که هیچ مانعی نمی تواند سد راه ملت بزرگ ایران باشد و پیام امروز این است که هیچ چیز نمی تواند در راه رسیدن ملت ایران به آرمان، تمدن اسلامی و انقلابی، دولت اسلامی و انقلابی مقابله کند.

کاربخش  با بیان اینکه شهدا نشان دهنده ولایی بودن ملت ایران اسلامی  هستندد اضافه نمودد : شهدا برای ملت ما در روزهای سخت و نفس گیر افتخار افرینی کردند و عظمت امروز ایران مرهون خون شهدا است.

این جانباز دفاع مقدس تصریح کردد: همه ما در قبال خون پاك شهدا مسووليت داريم چرا كه شهداي والا مقام براي پايداري دين و مكتب حيات بخش اسلام هر آنچه داشتند در طبق اخلاص قرار دادند.

مداحی واجرای سرود وپخش کلیپ  وبیان خاطرات دفاع مقدس ازدیگربرنامه های این یادواره بود

انتهای پیام /

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا