یزدفردا: دوازدهمین دوره مسابقات کبدی دستجات آزاد کشور انتخابی تیم ملی شب گذشته با قهرمانی تیم «مهر افچنگ» خراسان رضوی در اردکان به پایان رسید.

به گزارش یزدفردا: مسئول برگزاری این رقابت‌ها گفت: در این مسابقات ۲۳ تیم از روز سه شنبه به صورت دوره‌ای طی ۴ روز در زمین ساحلی مجموعه ورزشی ازادی اردکان با هم به رقابت پرداختند.

سیدمهدی رفیعی اردکانی، افزود: در این دوره از مسابقات تیم مهر افچنگ خراسان رضوی قهرمان، تیم عقاب تالش دوم و تیم‌های نوده انقلاب خراسان رضوی و فولاد هرمزگان به طور مشترک سوم شدند.

این داور بین المللی کبدی با اشاره به اینکه جام اخلاق این رقابت‌ها به تیم حیدریون یزد اهدا شد، گفت: در این مسابقات تیم‌های مختلفی از سراسر کشور حضور داشتند که باشگاه حیدریون الف، ب و ج و هوادار شاه ابوالقاسم از استان یزد نیز بعنوان نمایندگان استان یزد حضور داشتند.

رئیس هیئت کبدی شهرستان اردکان خاطرنشان کرد: برترین بازیکنان این مسابقات برای حضور در اردوی آمادگی تیم ملی کبدی دعوت خواهند شد که زمان و مکان آن توسط فدراسیون اعلام می‌شود.

 گفتنی است، آیین اختتامیه مسابقات کبدی ساحلی دستجات آزاد کشور با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان و جمعی از مسئولان محلی، مردم و ورزشکاران در زمین ساحلی ورزشگاه آزادی اردکان برگزار شد و در پایان با ویژه برنامه اختتامیه از تیم‌های برتر با اهدا مدال و جام تقدیر شد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا