یزدفردا: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میبد: همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی، رونمایی و جشن امضای سه جلد کتاب در شهرستان میبد برگزار می‌شود.

به گزارش یزدفردا: هادی زارع در جمع اصحاب رسانه میبد، گفت: در هفته کتاب و کتابخوانی سال جاری، علاوه بر تجلیل از نویسندگان حوزه کتاب ، سه مراسم رونمایی و جشن امضای سه جلد کتاب در شهرستان میبد برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: در هفته کتاب و کتابخوانی، کتاب‌های «دستانم را بگیر» اثر ریحانه زارعشاهی، «احساس ارزشمندی» نوشته حامد زارعشاهی و «ما ۲۰ نفر داستان ساختیم» مرتبط با گروه نویسندگی میبد، نوشته زهره باغستانی رونمایی می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میبد، تجلیل از فعالان حوزه کتاب و نویسندگان و هنرمندان شهرستان و برگزاری کارگاه هوش مصنوعی را از برنامه‌های هفته کتاب برشمرد وافزود: اجرای طرح فروش اقساطی کتاب بدون پرداخت چک و کارمزد ویژه پنج گروه و شامل همه اقشار مردم را از دیگر برنامه های گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی در میبد است.

در طرح فروش اقساطی کتاب بدون پرداخت چک و کارمزد گروه های هدف بدین شرح اعلام شده اند؛ گروه اول همه مستمری بگیران شامل بازنشستگان و یا افرادی که حقوق آن‌ها از طریق بانک رفاه پرداخت می‌شود، است که این افراد تا ۳۶ ماه می‌توانند با اعتبار سنجی از طریق سامانه ستاد تامین اجتماعی بدون محدودیت و به صورت قسطی، بدون چک و کارمزد، کتاب خریداری کنند.

چهار گروه دیگر طی ۱۰ ماه می‌توانند به صورت قسطی کتاب بخرند که گروه دوم اصناف و بازاریان و دارندگان پروانه کسب معتبر از اتاق اصناف میبد، گروه سوم پرسنل کارخانجات کاشی که از کارخانه معرفی نامه داشته باشند و نام و شماره تلفن آن‌ها مورد تایید کارخانه باشد و گروه چهارم کارمندان و نظامیان و بسیج و سپاه و گروه پنجم، فرهنگیان دارای معرفی نامه از آموزش و پرورش هستند.

 همچنین طرح های تخفیف ۲۰ درصدی برای خرید نقدی کتاب، قصه گویی در کافه کتاب و رونمایی از کتاب نویسندگان بومی، کتابخوانی به صورت ویژه و بازدید دانش‌آموزان از کتابفروشی از دیگر برنامه هایی است که در هفته کتاب و کتابخوانی در میبد اجرایی می شود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا