یزدفردا: نخستین المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای در بهاباد با ۵ رشته ورزشی آغاز شد.

به گزارش یزدفردا: نخستین المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای در بهاباد با ۵ رشته ورزشی آغاز و مراسم نمادین این المپیاد توسط دانش آموزان دبستان دخترانه شهید بهابادی درسالن ورزشی رضوی بهاباد برگزار شد.

مدیر آموزش وپرورش بهاباد در مراسم افتتاحیه این المپیاد درسخنانی به نقش واهمیت ورزش درسلامت افراد و جامعه اشاره کرد وافزود: ورزش امر مهمی است و در اسلام تاکید بسیار زیادی بر انجام ورزش شده است.

قطب الدینی اجرای المپیاد‌های درون مدرسه‌ای را سبب تقویت ورزش قهرمانی دانست و عنوان کرد: ریشه استعداد‌های ورزشی در مدارس رشد می‌کند و باید با تقویت زنجیره استعدادیابی و حمایت تمام دستگاه‌ها و نهاد‌های دولتی و غیردولتی طوری عمل کنیم که اجرای این طرح در مدارس با جدیت و مشارکت همه دانش‌آموزان انجام شود.

درادامه کارشناس ورزش وسلامت دبستان دخترانه شهید بهابادی اظهارداشت:ا لمپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای با هدف نهضت ملی مشارکت نهاده و خانواده در امور مدرسه و کشف استعداد‌های دانش آموزان دررشته‌های مختلف ورزشی و با هدف ایجاد شور و نشاط در مدارس به صورت گروهی و فضلی اجرا می‌شود.

شیخ زاده گفت: المپیاد ورزش آموزشگاه دخترانه شهید بهابادی در ۵ رشته شامل طناب کشی، طناب زنی، دارت، دوومیدانی وکارتال برگزارمیشود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا