یزدفردا: رئیس اورژانس کرمان گفت: در پی واژگونی پراید در محور زرند_کرمان ۳ نفر جان خود را از دست دادند و دو نفر مصدوم شدند.

به گزارش یزدفردا: سیدمحمد صابری در تشریح این حادثه رانندگی اظهار کرد: ساعت ۱۸:۱۶ امشب (۲۸ آبان ماه) از واژگونی یک پراید مطلع شدیم که محل این حادثه بعد از پل تاج‌آباد در محور زرند به کرمان بود.

وی با اشاره به اعزام سه تیم فوریت‌های پزشکی به محل حادثه و ابراز تاسف از کشته شدن سه مرد در محدوده سنی ۲۵ تا ۳۵ اظهار کرد: این افراد به علت شدت جراحات وارده در دم جان باختند و دو مرد ۲۹ و ۴۵ ساله در این واقعه زخمی شدند.

رئیس اورژانس کرمان ادامه داد: بعد از رهاسازی و اقدامات درمانی مناسب توسط تیم‌های فوریت‌های پزشکی، دو مصدوم این حادثه به بیمارستان سینای زرند منتقل شدند.

وی اظهار کرد: حال عمومی مصدومان حادثه پایدار گزارش شده است.

رئیس اورژانس کرمان همچنین در ادامه از مسمومیت چهار نفر با گاز مونوکسیدکربن در کرمان خبر داد و افزود: ساعت ۱۶:۵۶ امروز چهار نفر در شهر کرمان دچار مسمومیت با گاز مونوکسید کربن شدند.

وی با اشاره به اعزام دو تیم فوریت‌های پزشکی به محل حادثه️ اظهار کرد: بعد از انجام اقدامات مناسب درمانی، چهار فرد مسموم شده جهت تکمیل اقدامات درمانی با حال عمومی مساعد به بیمارستان افضلی پور کرمان منتقل شدند.

صابری بیان کرد: در این حادثه دو کودک هشت و ۱۰ ساله و دو زن ۳۸ و ۷۰ ساله مسموم شده‌اند که علت این حادثه استفاده از بخاری با دودکش معیوب گزارش شده است.

رئیس اورژانس کرمان در ادامه گفت: ️از علائم مسمومیت با گاز co سردرد، سرگیجه، تهوع است که در صورت ادامه و تماس بیشتر با گاز منوکسیدکربن علائم شامل استفراغ، سوزش در چشم‌ها، گلو و بینی، اختلال حواس، تشنج و کما است که در نهایت در موارد شدید به مرگ منتهی می‌شود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا