جانشین قرارگاه جهادی توسعه و پیشرفت همه‌جانبه وزارت کشور گفت: ایستادگی مردم غزه و فلسطین ریشه در تفکری دارد که امام خمینی(ره) طراح آن بود که آن، تفکر بسیجی است.

سردار علیرضا دُر در مراسم غبارروبی مزار و ادای احترام به شهدای هشت سال دفاع مقدس با گرامیداشت هفته بسیج با تاکید بر لزوم اهمیت حفظ دستاوردها و آرمان‌های انقلاب اسلامی اظهار کرد: به فرموده امام راحل نباید اجازه دهیم که پیشکسوتان جهاد و خون و شهادت در پیچ و خم‌های زندگی به دست فراموشی سپرده شوند و باید یاد و نام آنان همواره جاری و ساری و فرهنگ و وصف فداکاری های آنها به نسل آینده منتقل شود.

وی با اشاره به اینکه امنیت، صلابت و آسایش امروز ایران اسلامی به برکت خون شهدا و مجاهدت‌ها و از خودگذشتگی‌های ایثارگران و خانواده‌های آنان رقم خورده است، افزود: شهدا زنده و ناظر بر اعمال و رفتار ما هستند بنابراین باید به‌گونه‌ای عمل کنیم که در روز قیامت شرمنده آنان نباشیم.

دُر با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی درغزه و کشتن کودکان مظلوم و بی گناه افزود: واقعه غزه حقیقت دولت‌های آمریکا و اسرائیل غاصب را روشن کرد.

این یادگاردفاع مقدس بیان کرد: امروز مردم یمن، فلسطین، غزه و لبنان حرکت‌هایی را انجام می‌دهند که در جامعه بین الملل اثرگذار بوده و این ایستادگی در مقابل کفر و استکبار ریشه در تفکری دارد که حضرت امام آن را طراحی کرده و آن، بسیج است.

معاون قرارگاه جهادی توسعه و پیشرفت همه جانبه وزارت کشور با اشاره به وقایع اخیر در یمن عنوان کرد: امروز گروهکی که سال‌ها قبل خیلی کوچک و محدود فعالیت می‌کرد، گلوگاه استکبار جهانی را می‌فشارد و کشتی‌های اسراییل غاصب را مصادره می‌کند.

وی افزود: مهمترین وظیفه کنونی ما تداوم راه شهدا است که همه باید با تاسی از راه شهیدان تلاش کنیم دشمن را در رسیدن به اهداف شوم خود بیش از پیش ناکام کنیم.

گفتنی است؛ شهرستان بهاباد در دوران دفاع مقدس ۱۵۸ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

انتهای پیام/

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا