رییس جدید دانشگاه آزاد اسلامی بهاباد در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان دانشگاه در استان و مسئولان شهرستان بهاباد معرفی شد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی یزد در مراسم تودیع و معارفه رییس دانشگاه آزاد بهاباد با گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: دانشگاه آزاد مجموعه‌ای متعلق به همه مردم است که باید این سرمایه ۴۰ ساله نظام به بهترین شکل حفظ شود.

محمدرضا دهقانی اشکذری با اشاره به انتظارات مقام معظم رهبری از دانشگاه آزاد افزود: مقام معظم رهبری انتظار دارند که دانشگاه آزاد فضای انقلابی باید داشته باشد همچنین افزایش کیفیت آموزش در این دانشگاه باید با جدیدت دنبال و شأن این دانشگاه حفظ شود.

وی با بیان اینکه مدیران و مسئولان اجرایی بهاباد از دانشگاه آزاد این شهرستان حمایت می‌کنند، گفت: دانشگاه آزاد واحد بهاباد مدرسه ندارد که امیدواریم با همکاری مسئولان این شهرستان بزودی شاهد راه اندازی مدارس دانشگاه آزاد باشیم.

دهقانی اشکذری از برگزاری کنگره علامه ملاعبدالله بهابادی، صاحب حاشیه با همکاری دانشگاه آزاد استان یزد در سال جاری خبر داد.

وی، تعداد دانشجویان مشغول به تحصیل در دانشگاه آزاد استان یزد را ۱۶ هزار نفر اعلام کرد و افزود: ۵۰ درصد این تعداد پسر و بقیه دختر هستند که در ۱۸۵ کد رشته در مقاطع مختلف مشغول به تحصیل هستند.

دهقان اشکذری با اشاره به رونمایی از سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: این سند اکنون در ۱۰ واحد آموزشی این دانشگاه در حال اجراست و همه برنامه ریزی‌ها بر اساس این سند است.

رئیس دانشگاه آزاد یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مسائل و مشکلات دانشگاه آزاد بهاباد عنوان کرد: آسفالت و حصارکشی دانشگاه و واگذاری زمین از مشکلات عمده دانشگاه آزاد واحد بهاباد است که امیدواریم با کمک مسئولان شهرستان برطرف شود.

در این مراسم از تلاش‌های رحیم ارثیا تقدیر و حجت شفیعی به عنوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهاباد معرفی شد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا