یزدفردا: فرماندار بهاباد درنشست ستاد ساماندهی امور جوانان بر حل مسائل مربوط به جوانان تاکید کرد.

به گزارش یزدفردا: چهارمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان بهاباد به ریاست تیموری فرماندار شهرستان، با حضور هوشمند معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار، محمدی سرپرست معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان، فرهادی رئیس اداره ورزش و جوانان و روسای ادارات عضو ستاد با محوریت اشتغال و مسکن جوانان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

 تیموری فرماندار بهاباد درنشست ستاد ساماندهی امور جوانان با تأکید بر ضرورت توجه ویژه به تمامی مسائل مربوط به جوانان گفت: آینده این مملکت را باید جوانان رقم بزنند و این میسر نمی‌شود جز با هموار نمودن موانع چرا که مسئله مشکلات قشر جوان می‌تواند آسیب‌های جدی و جبران ناپذیری را به جامعه وارد کند.

وی با اشاره به اهمیت تأمین مسکن و اشتغال بعنوان دو نیاز اساسی تصریح کرد؛ در حوزه اشتغال و جوانان با توجه به صنایع و معادنی که در شهرستان وجود دارد، در شش ماه اول سال ۱۴۰۳ بستر لازم را جهت توانمند سازی و جذب نیرو‌های بومی جوان فراهم خواهد شد.

همچنین در حوزه مسکن با اشاره به طرح نهضت ملی مسکن تا کنون قریب به ۲۰۰ نفر از جوانان زمین واگذار شده و مابقی قطعه زمین‌ها آماده واگذاری به جوانان واجد شرایط در شهرستان است.

 محمدی سرپرست معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان ضمن تبریک هفته بسیج بیان کرد؛ ظرفیتی که در حوزه جوانان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، جوانان در هر جامعه محور حرکت آن جامعه است وجود دارد؛ در راستای توانمند سازی سمن‌ها و تشکل‌های مردم نهاد از طرح‌ها و برنامه‌های سازمان‌های مردم نهاد توسط اداره کل ورزش و جوانان استان حمایت می‌شود.

همچنین محمدی از طرح ملی گفت و شنود جوانان با مقام رده بالا شهرستان، افتتاح خانه جوان اشاره کرد.

 در این جلسه ضمن ارائه گزارش اشتغال ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کمیته امداد، فنی و حرفه ای، بنیاد مسکن، بهزیستی و بنیاد برکت موانع و راهکار‌های عملیاتی تحرک بخشی به برنامه ساماندهی جوانان بررسی شد.

 در پایان محمدی سرپرست معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان از زحمات فرماندار شهرستان بهاباد در حوزه ورزش وجوانان با اهدای لوح سپاس تقدیر بعمل آورد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا