مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهاباد گفت: 134 دا نش آموز دختر بهابادی با سه دستگاه اتوبوس راهی مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.

علیرضا قطب الدینی در حاشیه آیین بدرقه دانش آموزان به اردوی راهیان نور که در هنرستان دخترانه کارودانش الزهراء بهاباد  برگزار شد، اظهار داشت: در اولین مرحله سال تحصیلی جدید با حمایت مسئولان شهرستان، امروز 134 دانش آموز دختر با سه  دستگاه اتوبوس راهی سرزمین های نور شدند.

وی ادامه داد : هشت سال جنگ تحمیلی آموزه‌های حماسی و معنوی فراوانی برای نسل امروز جامعه دارد که آن دوران را به روایت بزرگ‌ترها و یا فیلم‌های تلویزیونی می‌شناسند و برقراری اردوهای راهیان نور فرصت خوبی برای حضور دانش آموزان در مناطق بازمانده از آن دوران به منظور شناخت بیشتر از واقعیت‌های جبهه‌های نبرد حق علیه باطل و تصویرگری گوشه‌ای از ایثار و شهادت رزمندگان اسلام است.

قطب الدینی  با بیان اینکه یکی از ارزنده‌ترین اقدامات نظام مقدس جمهوری اسلامی اعزام دانش‌آموزان در قالب کاروان‌های راهیان نور است، تا این نسل هم بدانند که چرا ملت ایران اقتدار امروز خود را مدیون خون شهدا می‌دانند و لازم است از تمام ظرفیت‌ها برای رونق بخشیدن بیشتر به این برنامه معنوی استفاده شود افزود: اردوی راهیان نور بهترین، موثرترین و ارزشمندترین اردوی آموزش و پرورش است.

مدیر آموزش و پرورش بهاباد با اشاره به اهداف برگزاری اردوهای راهیان نور در آموزش و پرورش تصریح کرد: آشنایی با فلسفه جهاد در راه خدا، فرهنگ ایثار و شهادت ، دستاوردهای دفاع مقدس، ارتباط  نسل امروز و نسل دفاع مقدس از مهم‌ترین اهداف این اردوست.

وی ادامه داد : در این اردو قدرت، عظمت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر استکبار جهانی به عینه دیده می‌شود و توسط راویان برای دانش‌آموزان تبیین خواهد شد.

قطب الدینی  گفت : ایناردو به مدت 5 روز میباشد و دانش اموزان از مناطق عملیاتی شلمچه ، هویزه ، دهلاویه ، اروند ، تنگه چزابه سوسنگرد ، دزفول وغیره بازدید میکنند .

درمراسم بدرقه اردوی راهیان نور دانش آموزان دختر بهاباد معاو ن سیاسی امنیتی  اجتماعی فرماندار، مدیر آموزش وپرورش ، معاون پرورشی ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و مسئول بسیج حوزه دانش آموزی بهاباد حضورداشتند .

انتهای پیام/

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا