مجمع عمومی بسیجیان شهرستان بهاباد با حضور فرمانده سپاه الغدیر، امام جمعه ، معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، بهاباد، جانشین فرمانده سپاه الغدیر دراقشار تخصصی بسیج وبسیجیان شهرستان بهاباد وجمعی ازمسئولان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی بهاباد برگزارشد .

با حضورفرمانده سپاه الغدیریزد

مجمع عمومی بسیجیان بهاباد برگزارشد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد در این همایش درسخنانی ضمن تبریک به مناسبت های نهم دی ودهه بصیرت و شهادت سردارسلیمانی تقدیر و تشکر از بسیجیان جهت حضوردراین مجمع وگرامی داشت یاد وخاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس ومدافعان حرم وشهدای گمنام وشهدای غزه ، با اشاره به اهمیت مجمع بسیجیان اظهارداشت: مجمع بسیجیان یکی از مهم‌ترین ثمرات بسیج بوده که متشکل از افرادی دلسوز، متخصص و انقلابی است و ظرفیتی بسیار ارزشمند و البته علمی برای پیشبرد امور و کمک به سایر دستگاه‌های شهرستان دارد.

سرهنگ حمیدرضا فرهمند یکی از بزرگترین ظرفیت ‌های بسیج را تشکیل این مجمع دانست و بیان کرد: این مجمع مشکلات شهرستان را رصد و بر اساس آن برنامه ریزی می‌کنند.

وی با اشاره به این که مجمع بسیجیان یک اتاق فکر بزرگی می‌باشد و در راستای حل مشکلات و مطالبات مردمی قدم بر می‌داردافزود : هدف از این مجمع کمک به دولت انقلابی در راستای تحقق ایجاد دولت اسلامی و حل مشکلات جامعه است.

فرهمند ادامه داد :  مجمع بسیجیان شهرستان بهاباد ظرفیت بسیار خوبی متشکل از صاحب نظران نخبه، دانشگاهی و رسانه‌ای است که شامل شش قشر تخصصی می‌شود، این افراد دارای دو ویژگی انقلابی و بسیجی بوده و در راستای تحقق بیانات مقام معظم رهبری فعالیت می‌کنند.

گفتنی است؛ در این نشست کارگروه‌های آموزش و تربیت، فرهنگی و اجتماعی، کارگروه بهداشت و روان گزارش‌هایی از ایده‌ها و پیشنهاد‌های خود را در این مجمع بیان کردند.

انتهای پیام/

 

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا