فرماندار شهربابک: به طریقی عمل کنید که افراد آگاهانه به شما و برنامه‌های شما رای دهند.



به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهربابک؛ جلسه توجیهی داوطلبین دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور اعضای شورای تامین، هیات نظارت و اجرایی شهرستان و به ریاست جلالی فرماندار و رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان چهارشنبه ۶ دی‌ماه در محل فرمانداری برگزار شد.

جلالی فرماندار شهربابک در این جلسه اظهار داشت: امیدوارم فارغ از نتیجه انتخابات این جمع که شامل چهره‌های موثر شهرستان می‌باشد با حفظ همدلی، وحدت و تحت شعار همدلی مومنانه، همکاری مخلصانه در مسیر توسعه شهرستان و حل مشکلات هم قدم شوند.

وی تصریح کرد: مردم از گذشته هوشمندتر و آگاهتر شدند و همین دلیلی بر مشارکت بیشتر آنها در انتخابات پیش رو می‌باشد و قطعا شیوه های قدیم تبلیغات دیگر بازدهی ندارد بلکه باید با توجه به افزایش هوش اجتماعی، برنامه ریزی دقیقی برای تولید محتوای تبلیغات خود داشته باشید.

علیرضا جلالی رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان شهربابک، با تاکید بر صداقت، عدم پوچ انگاری عملکرد سایر نامزدها و دادن وعده‌های قابل انجام برای اجرای پروژه‌ها و برنامه های جدید در مسیر توسعه شهرستان، اظهار داشت: به طریقی عمل کنید که افراد آگاهانه به شما و برنامه‌های شما رای دهند.

همچنین در این جلسه موارد قانونی، تخلفات و جرائم انتخاباتی به منظور آگاهی داوطلبین توسط شمسی معاون سیاسی فرماندار شرح داده شد و اعضای شورای تامین شهرستان به صورت جداگانه توصیه‌های خود را در راستای برگزاری هر چه بهتر انتخابات در شهرستان بیان نمودند.

گفتنی است هم اکنون ۴۴ داوطلب برای شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان حضور دارند که لیست قطعی نامزدها پس تائیدیه نهایی در اول اسفند ماه اعلام خواهد شد و جمعه ۱۱ اسفند ماه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در ۸۲ شعبه رای گیری در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا