رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد: فردا، همزمان با سراسر کشور در استان یزد نیز پس از اقامه نماز جمعه راهپیمایی در راستای محکوم کردن حادثه تروریستی کرمان برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام محمد حسین متوسل ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی کرمان اظهار کرد: دولت آمریکا و اسرائیل سالیان زیادی است که ترور و تزویر را وسیله کار خود قرار داده اند و اگر مغز متفکری در دولت‌مردان آمریکایی بود، می‌دیدند که این شیوه به کرّات آزموده شده و بی‌نتیجه بوده و حتی نتیجه عکس داشته است.

رئیس شورای هماهنگی تبلغات اسلامی استان یزد ادامه داد: این افراد خیال می‌کنند که با ترور و تهدید کاری پیش می‌برند در حالیکه تجربه گذشته و مقاومتی که در منطقه شکل گرفته است بیان می‌کند که این روش بی‌نتیجه خواهد بود.

وی با بیان اینکه حادثه تروریستی کرمان نمونه‌ای از ترور بی‌نتیجه آمریکا و اسرائیل است، گفت: حادثه دیشب نیز قطعا نتیجه معکوس خواهد داشت؛ شهادت مسلمانان بی‌گمناه نتیجه‌ای برای دولت‌مردان غربی نخواهد داشت.

حجت الاسلام متوسل در ادامه با اشاره به برگزاری راهپیمایی در سراسر کشور به منظور محکوم کردن حادثه ترویستی کرمان و اعلام انزجار از دشمن تصریح کرد: فردا، همزمان با سراسر کشور در استان یزد نیز پس از اقامه نماز جمعه راهپیمایی در راستای محکوم کردن این حادثه برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد ادامه داد: مسیر راهپیمایی از سوی مسجد ملااسماعیل به طرف میدان تاریخی امیرچقماق یزد است و حضور مردم قطعا مشت محکمی بر دهان دشمن خواهد بود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا