یزدفردا: فرمانده نیروی انتظامی استان یزد از دستگیری سه سارق سابقه دار، در کمتر از ۲۴ ساعت در یزد خبر داد.

به گزارش یزدفردا: سردار عباسعلی استان یزد با اشاره به دستگیری باند سارقان مغازه‌ های دارای شیشه سکوریت در یزد که علاوه بر سرقت از ۸ مغازه، ۲ خودرو را نیز به سرقت برده بودند، گفت: این سه سارق سابقه دار در سال ۱۳۹۲ به جرم سرقت از بیش از ۵۰ منزل مسکونی در یزد دستگیر شدند.

وی ادامه داد: اعضای این باند، پس از ۱۰ سال حبس دوباره دست به سرقت از مغازه‌ های دارای شیشه سکوریت در یزد زدند که در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و دستگیر شدند.

سردار بهدانی فرد به مغازه‌داران یزدی توصیه کرد: در هنگام ظهر و ترک مغازه حتما کرکره‌ های مغازه خود را پایین بکشند چرا که شیشه‌ های سکوریت از ضریب امنیت پایینی برخوردارند و سارقان به راحتی وارد این مغازه‌ها می‌شوند.

فرمانده نیروی انتظامی استان یزد در بخش دیگری از صحبت‌ های خود از مالکان خانه‌های مسافر و مهمانسرا‌ها خواست نسبت به افرادی که محل‌ های اقامتی را به صورت ۲۴ ساعته اجاره می‌کنند حساس باشند و چنانچه مورد مشکوکی را مشاهده کردند آن را با پلیس در میان بگذارند.

سردار بهدانی فرد از دستگیری بیش از ۳۰ باند سارق از ابتدای سال در استان خبر داد و افزود: این دستگیری‌ ها سبب شده آمار سرقت در استان یزد به شدت کاهش یابد و استان یزد از استان‌ های امن کشور محسوب شود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا