یزدفردا: فرمانده انتظامی استان یزد: اعضای باند سرقت از منزل در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر و به ۳۰ میلیارد ریال سرقت اعتراف کردند.

به گزارش یزدفردا: سردارعباسعلی بهدانی فرد گفت: با توجه به تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و اعلام خبر سرقت، بلافاصله ماموران پلیس در محل حاضر شدند. 

وی افزود: با بررسی‌های کارآگاهان پلیس آگاهی استان یزد مشخص شد سارقان هنگام دزدی از یک خانه با صاحبخانه که وارد منزل می‌شود درگیر شده و پس از مجروح کردن او مقادیری طلا و اقلام با ارزش داخل خانه را به سرقت می‌برند. 

فرمانده انتظامی استان یزد ضمن اشاره به تشکیل تیم‌های اطلاعاتی از کارآگاهان زبده پلیس، گفت: ماموران پلیس در کمتر از ۲۴ ساعت، ۳ نفر از سارقان را که یک مرد و ۲ زن بودند، شناسایی و دستگیر کردند. 

رئیس پلیس استان یزد با بیان اینکه ۲ نفر دیگر از اعضای این باند سرقت غیر بومی و تحت تعقیب پلیس قرار دارند، خاطرنشان کرد: متهمان تا این لحظه به ۶ فقره سرقت منزل در شهر یزد به ارزش ۳۰ میلیارد ریال اعتراف کرده اند. 

سردار بهدانی فرد با بیان اینکه تمامی اقلام سرقتی از سارقان کشف شده است افزود: اعضای این باند سرقت که با ۲ دستگاه خودرو و با پلاک جعلی از استان‌های همجوار وارد یزد شده و پس از تخریب قفل و درب منازل دست به سرقت می‌زدند با تشکیل پرنده به مقامات قضائی معرفی شدند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا