یزدفردا: واژگونی خودرو سواری پراید در محور مروست – مهریز ۵ مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش یزدفردا: رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خاتم از امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر به ۵ مصدوم حادثه واژگونی خودرو سواری پراید در محور مروست به مهریز خبر داد.

مهدی زارعی گفت: بنا به اطلاع مردمی و گزارش مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان (EOC) مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودرو سواری پراید پس از برخورد با پل در ساعت ۰۲:۲۰ بامداد امروز در کیلومتر ۵۰ محور مروست به مهریز که ۵ نفر حادثه دیده در پی داشت بلافاصله تیم امداد و نجات جاده‌ای مروست به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: نجاتگران پایگاه امداد و نجات جاده‌ای مسجد حضرت ابوالفضل (ع) (مروست) پس از اعلام در محل حادثه حضور یافته و همراه باعوامل امدادی اورژانس مشغول به امدادرسانی شدند.

زارعی ادامه داد: حادثه دیدگان پس از رهاسازی توسط نجاتگران هلال احمر و انجام اقدامات اولیه درمانی، سه نفر از مصدومان توسط آمبولانس هلال‌احمر و دو نفر توسط آمبولانس اورژانس به نزدیک‌ترین مرکز درمانی انتقال یافتند.

وی یادآور شد: شماره تماس ۱۱۲ هلال احمر آماده دریافت گزارشات مردمی در زمینه محل بروز سانحه است و پس از تماس نزدیکترین تیم امدادی به محل حادثه برای امدادرسانی اعزام می‌شود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا