یزدفردا: نخستین اختتامیه یازدهمین المپیاد ورزش محلات یزد شب گذشته با حضور مردم و جمعی از مسئولین ارشد استان به باشکوه‌ترین شکل ممکن در حسینیه صاحب الزمان محمود آباد (عج) برگزار شد.

به گزارش یزدفردا: «مصطفی زارع زاده» رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد که متولی برگزاری المپیاد ورزش محلات یزد است در خصوص برگزاری آیین اختتامیه المپیاد یازدهم گفت: استقبال بی نظیر شهروندان از یازدهمین المپیاد ورزش محلات یزد و ثبت رکورد حضور ۲۱ هزار شهروند یزدی در این رقابت‌ها، ما را با چالش شیرینی در خصوص برگزاری اختتامیه این دوره از المپیاد روبه‌رو کرد؛ چالشی که برگزاری چند اختتامیه تنها چاره آن بود.

زارع زاده ادامه داد: در نخستین مراسم اختتامیه یازدهمین المپیاد ورزش محلات یزد که در حاشیه برگزاری دیدارهای پایانی رقابت‌های کشتی، جودو و کاراته در حسینیه صاحب الزمان محمود آباد (عج) برگزار شد، از ورزشکاران برتر ۱۶ رشته ورزشی شامل اسکواش، شنا، دوچرخه سواری، کاراته، مینی گلف، تیراندازی با کمان، جودو، کشتی، دفاع شخصی، نجات غریق، وودبال، ایروبیک، تیراندازی با تفنگ، آمادگی جسمانی، شطرنج و تنیس روی میز تقدیر به عمل آمد.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد گریزی به دیگر نکات جذاب برگزاری اختتامیه المپیاد زد و گفت: با توجه به این که از یک سو به روزهای منتهی به ولادت فرخنده حضرت علی(ع) و روز پدر نزدیک می‌شدیم و از سوی دیگر در المپیاد یازدهم با برگزاری هر رشته ورزشی یکی از شهدای ورزشکار را معرفی کرده بودیم، پدران این شهدای گرانقدر را دعوت کردیم تا چشم و چراغ محفل ما باشند.

زارع زاده همچنین گفت: بر خود لازم دانستیم که به مناسبت روز پدر از پدران ۴ ورزشکار یزدی (محمد فتوحی، سعید صادقیانپور، مریم یاورپور و مهدیه محمدیان) که در بازی‌های آسیایی هانگژو حضور داشتند، تقدیر کنیم.

زارع زاده در پایان ضمن تقدیر از شهروندان یزدی که در یازدهمین المپیاد ورزش محلات یزد حضور داشتند، از سایر یزدی‌های ورزش دوست دعوت کرد تا در روزهای پایانی المپیاد با مراجعه به سایت یزدفرهنگ و ثبت‌نام در این سایت، به صورت رایگان در این رقابت‌ها شرکت کنند.

 

 

 

 

 










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا