یزدفردا: با وجود شکست مقابل کره جنوبی و حذف در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا سرمربی عربستان از پیشرفت تیمش که در جریان این رقابت‌ها رقم خورد، ابراز رضایت کرد.

به گزارش یزدفردا: روبرتو مانچینی درباره شکست تیم ملی عربستان مقابل کره جنوبی و حذف شاگردانش از جام ملت‌های آسیا 2023 اظهار داشت: از شکست تیمم و دریافت گل در دقایق تلف‌شده ناراحت هستم. کره جنوبی بازیکنان باکیفیتی در اختیار دارد و تلاش کردیم با آنها رقابت کنیم.

وی در مورد اینکه پیش از پنالتی آخر کره جنوبی اقدام به ترک زمین کرد، گفت: کنترل خودم را از دست دادم و از هواداران، بازیکنان و شما (خبرنگاران) عذرخواهی می‌کنم.

سرمربی ایتالیایی عربستان در پاسخ به این سؤال که آیا ارتباط او با فدراسیون فوتبال این کشور به پایان رسیده است یا خیر، خاطر نشان کرد: فوتبال مانند گذشته نیست. بازی‌های خوبی ارائه کردیم و بهتر از قبل بودیم. بازیکنان بسیار خوبی در اختیار دارم و ما برای آینده تلاش می‌کنیم.

مانچینی با ابراز رضایت از عملکرد عربستان در هجدهمین دوره جام ملت‌های آسیا تصریح کرد: از پیشرفت تیمم خیلی خوشحال هستم، اما از حذف تیم ناراحتی زیادی دارم. تیم ما و چند بازیکن ما پیشرفت بسیار خوبی کرده‌اند که این موضوع اهمیت زیادی دارد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا