فرماندار شهربابک بر تقویت ارتباط مسئولان با مردم به ویژه جوانان تاکید کرد



💥ارتباط مسئولان با جوانان تقویت شود

🔰فرماندار شهربابک بر تقویت ارتباط مسئولان با مردم به ویژه جوانان تاکید کرد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهربابک، ۱۶ بهمن ماه ، جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهربابک به ریاست جلالی فرماندار، یوسفی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان و اعضای این ستاد در محل فرمانداری شهربابک برگزار شد.

فرماندار شهربابک در این جلسه ضمن تاکید بر تقویت ارتباط مسئولان با مردم به ویژه جوانان گفت: مستلزم ارتباط موثر با مردم شیوه درست اندیشیدن است که می‌توانیم رضایتمندی حداکثری را شاهد باشیم.

جلالی ورزش را یکی از ضروری ترین مسائل جوانان عنوان کرد و افزود: در بخش جوانان، سرفصل های مرتبط با جوانان را شناسایی کرده و به صورت اختصاصی بررسی شود.

جلالی تصریح کرد: اقداماتی که صرفا به صورت نمایشی برگزار میشود باید کنار گذاشته شود اما در قبال آن حداقل امکانات و تجهیزات لازم رشته های ورزشی مختلف را در مدارس فراهم کنیم.

وی خاطرنشان کرد: هزینه در حوزه ورزش و تربیت بدنی دانش آموزی  سرمایه گذاری است که می توانیم در آینده نتایج مثبت آن را مشاهده کنیم.

فرماندار شهربابک تاکید کرد: آنچه در اختیار دستگاه دولتی است به عنوان بیت المال فرهنگی بوده و باید به صورت رایگان در اختیار کسانی که کار رایگان فرهنگی انجام میدهند، قرار گیرد.

وی بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو تاکید کرد و اظهارداشت: سوال اصلی این است که تحریم انتخابات مشکلات کشور، تحریمهای استکبار و فشار بر مردم را افزایش می دهد یا کاهش ؟
اگر جواب دهید افزایش پس بهتر است به فکر مردم باشیم و مشارکت را بالا ببریم .


جلالی با اشاره به اینکه جایگاه اول مشارکت کشور برای شهربابک می تواند در تمام مطالبات بعدی نماینده شهرستان موثر باشد، ابراز امیدواری کرد: با مشارکت همه واجدین شرایط رای دهی مردم شهربابک، نماینده ای با حداکثر رای، راهی مجلس کنیم.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا