یزدفردا: سومین نشست کتاب ماه یزد با حضور اصحاب فرهنگ و هنر برگزار شد.

به گزارش یزدفردا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد؛ سومین نشست «کتاب ماه یزد» همراه با جشن امضا و اهدای کتاب، شامگاه چهارشنبه ۲۵ بهمن ماه در محل کتابخانه فرخی یزدی، تالار فرهنگ و هنر نگین برگزار شد. 

سومین نشست کتاب ماه یزد با محوریت آثار و کتاب های (عصر شکفتن، دوبل زنی، شروعی دیگر) به قلم «محمدرضا امیرخانی» که به تازگی رتبه سوم بخش نمایشنامه نویسی را در جشنواره بین المللی تئاتر فجر کسب نموده است، در حوزه نمایشنامه و فیلمنامه در ژانر دفاع مقدس برگزار شد.

هدف از برگزاری نشست های ماهانه کتاب یزد، تکریم شاعران و نویسندگان یزدی، معرفی کتاب های اهل قلم یزد، ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و حمایت معنوی از صاحبان آثار می باشد. 

سومین نشست کتاب ماه با حضور پر رنگ اصحاب فرهنگ و هنر به ویژه بازیگران تئاتر، کارگردان ها و فعالان حوزه نمایش استان برگزار شد و آقای گلزاری نیز از اساتید دانشگاه هنرهای زیبا به نقد و بررسی آثار پرداختند.

شایان به ذکر است، این نشست به همت خانه شعر و ادب شهرداری یزد، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد و با مشارکت موسسه اوج سیمرغ هنر، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و نهاد کتابخانه های عمومی استان برگزار گردید.










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا