یزدفردا: مرد جوانی که بخاطر اختلاف خانوادگی همسر سابق خود را به قتل رسانده بود، بازداشت شد.

به گزارش یزدفردا: سه شنبه اول اسفندماه امسال، کارکنان انتظامات بیمارستان فیروزگر تهران در تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مرگ مشکوک مرد جوانی را روی تخت اورژانس، گزارش کردند.

با اعلام این خبر، ماموران کلانتری ۱۴۴ جوادیه و تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به همراه قاضی محمد جواد شفیعی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه پنجم دادسرای امور جنایی، راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم جنایی در سردخانه بیمارستان با جسد مرد جوانی مواجه شدند که براثر ضرب و جرح ناشی از تصادف عمدی با خودروی مزدا در یکی از خیابان‌های جنوب تهران به قتل رسیده بود؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد، همسر سابق مقتول در حال حاضر همسر فعلی قاتل است و همین ماجرای این جنایت را رفتم است.

تحقیقات ابتدایی کارآگاهان جنایی حکایت از آن داشت، مقتول که ۳ سال قبل از همسر خود طلاق گرفته بوده روز حادثه همسر سابقش را با متهم که قصد رفتن به محل کار را داشتند مشاهده کرده و به دلایل نامشخصی اقدام به تعقیب و گریز و درگیری با آنها در خیابان کرده است که در میان قاتل به قصد تهاجم عمدی مقتول را با خودروی مزدای خود زیر گرفته و این حادثه دلخراش را رقم زده است.

تیم جنایی پس از دریافت این اطلاعات مهم، در کوتاه‌ترین زمان ممکن متهم را دستگیر کردند و ماموریت یافتند تا با اقدامات اطلاعاتی و بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف صحنه جرم، تحقیقات خود را در رابطه با این پرونده ادامه دهند.

با دستور قاضی شفیعی از شعبه پنجم دادسرای امور جنایی، جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم جهت روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا