بسم الله الرحمن الرحیم قال الله العظیم فی محکم کتابه «الذین آمنو وعملوا الصالحات لنکفرن عنهم سیاتهم و لنجزینهم اجرهم احسن الذی کانوا یعملون» آیه ۷،سوره عنکبوت خداوند متعال مومنین صالح را مورد کفران بدی‌ها و بهترین اجر الهی قرار میدهد.

 حضور مردم متعهد، فداکار و انقلابی ایران اسلامی به ویژه همشهریان غیور و عزیز حوزه انتخابیه یزد، زارچ، اشکذر و  ندوشن

 سلام علیکم

 در آغاز در مقابل خداوند متعال برای توفیق پیروزی ملت ایران در یک امتحان بزرگ ملی در رویداد انتخابات مجلس دوازدهم ،جبهه شکر بر خاک می‌سایم و از اعماق جان خداوند متعال را شکر می‌کنم که این بار نیز مردم قهرمان ما در انجام  این امتحان، پیروز میدان شدند و دماغ دشمنان توحید، ولایت و انقلاب اسلامی را به خاک مذلت مالیدند.
 از این گذشته فصل رقابت‌های انتخاباتی با همه فراز و نشیب‌های آن سپری شد و اینک فصل مودت، محبت و رفاقت و یکدلی برای کمک به پیشبرد اهداف متعالی انقلاب اسلامی از نو شروع گردیده است .
 اینجانب با همه وجود تشکر و امتنان خود را از تک تک آحاد همشهریان و همه ملت شریف ایران و دست اندرکاران خدوم برگزاری انتخابات اعلام داشته حضور در صحنه و عمل به وظیفه واجب «النصیحه لایمه المسلمین» را خواستارم.
 همچنین ازهمه کاندیداهای معظم که با حضور متعهدانه و سرافرازانه خود باعث گرمی انتخابات بوده و در تعاطی افکار و رشد تعقل و تفکر وقدرت انتخاب در جامعه اسلامی نقش والایی را بازی نمودند ،متشکر و سپاسگزارم .
به ویژه برای  جناب آقای دکتر جوکار که بار دیگر مورد اعتماد و انتخاب مردم خون‌گرم یزد،زارچ، اشکذروندوشن قرارگرفتند ،بهترین توفیقات الهیه را و پاسداری  از این امانت بزرگ و تلاش مضاعف برای خدمت به انقلاب در قوه مقننه و مردم درحوزه انتخابیه را خواستارم.
 الحمدلله که با کمال آرامش و امنیت و مشارکت قابل توجه برگ زرین دیگری در کارنامه درخشان انقلاب اسلامی ثبت گردید.
 با آرزوی تعجیل فرج حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و نائب بر حقشان حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای عزیز دامت برکاته
کوچک شما
سید محمد محسن دعایی

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا