بسم الله الرحمن الرحیم

الحمدللَّه الّذی هدینا لهذا و ما کنّا لنهتدی لولا ان هدینااللَّه

سلام علیکم

علیرغم تلاش‌های شبانه‌روزی دشمنان برای کمرنگ شدن مشارکت مردم درانتخابات، مردم باحضوراگاهانه خود بزرگترین کمپین تحریم انتخاباتی۴۵ سال گذشته دشمن رادرهم شکسته،ودشمنان اسلام راناکام گذاشته،و قلب نائب امام زمان علیه السلام را شاد کردند و برگ زرین دیگری از خود در تاریخ ایران اسلامی بجا گذاشتند. 

شمامردم بابصیرت وفهیم یزددر جشن ملی ۱۱ اسفند، با حضور پرشور، معنادار و شایسته تحسین برانگیز خود، بار دیگر عزم و اراده پولادین‌ خود را برای اعتلا و سرافرازی پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و حرکت در مسیرپیشرفت کشور عزیزمان نشان دادید و در لبیک به ندای رهبر حکیم انقلاب "دوستان را خوشحال و دشمنان را ناامید" کردید.

قطعاً برنده اصلی این انتخابات، شما مردم بصیر و زمان‌شناس هستید که به رغم توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان، ثابت کردید که نظام اسلامی برخاسته از اراده ملت، در ۴۵ سالگی خود همچنان در مسیر شکوفایی و بالندگی است.

مجمع رهروان امربه معروف ونهی ازمنکر استان یزد برخود فرض میداند از کلیه عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی، نیروهای انتظامی و امنیتی، معتمدان و اقشار مختلف مردم در هیات‌های اجرایی و تمام کسانی که برای برگزاری این انتخابات در کمال سلامت، امنیت و آرامش کوشیدند، قدردانی کند.

همچنین از تشکل‌ها، گروه‌ها و سلایق سیاسی مختلف بویژه اصحاب رسانه و مطبوعات استان که دوشادوش همدیگر به صحنه آمده و در ترغیب مردم به حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی نقش‌آفرینی کردند، تشکر کند.

اکنون که رقابت‌های انتخاباتی به پایان رسیده، وظیفه همگان، حرکت در مسیر همدلی و همکاری برای پیشرفت ایران عزیز است و امیداست منتخبان مردم با توجه جدی به مطالبات بحق موکلان خود در حوزه‌های انتخابیه، زمینه تشکیل یک مجلس قوی و کارآمد را فراهم کنند.

مجمع رهروان امربه معروف ونهی ازمنکر یزد

اکبر فتوحی

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا