بسم الله الرحمن الرحیم

حضور جناب آقای دکتر محمد صالح جوکار دام غزه

 نماینده محترم مردم قهرمان یزد،زارچ، اشکذر و ندوشن در مجلس شورای اسلامی

با سلام و تحیت

 پس از حمد و سپاس به درگاه الهی که دست توانمند ربوبیت او و شبکه نورانی توحید وولایت ذیل مقام قدس الوهیتش ،دل‌های مردم عزیز و مهربان کشور را به سمت انجام وظیفه خطیر شرکت در انتخابات سوق و باعث خلق افتخار و شگفتی در دنیای سیاست و جو حاکم بر منطقه و دنیای معاصر گردید و کمپین‌های گسترده جنود شرک و نفاق و کفر را برای کم رونق سازی این رویداد بزرگ دفن نمود .

آنچه اینجانب پس از تبریک انتخاب حضرت عالی به نمایندگی مردم شریف یزد، زارج اشکذر و ندوشن به محضر شما عریضه می‌کنم این است که :

کشور عزیز ایران اسلامی ما در کنار فتوحات بزرگ و پیشرفت‌های محیرالعقول در عرصه‌های مختلف، دچار آسیب‌ها و مشکلاتی هست. اما راه حل مشکلات کشور نیز آماده است.

 آنچه می‌تواند این راه حل‌ها را برای حل مشکلات فعال کند شجاعت ،اقتدار و تعهد انقلابی در مسئولین خدمتگزار درعرصه حکمرانی جمهوری اسلامی ایران است .

شجاعت اتخاذ تصمیمات تحول ساز و اساسی و پافشاری برای اجرای آن و برخورد مقتدرانه برای رفع همه موانع ،لازمه برون رفت از وضع جاری است.

 مسلماً در منظومه معرفت دینی قدرت نه اصالت که ابزاری برای رسیدن به اهداف متعالی است، هم هدف باید قدسی و آرمانی و هم ابزار باید پاک و مشروع باشد. حکومت پنهان و آشکار نئولیبرالیسم بر بخشی از نظام حکمرانی ما و فاصله گرفتن از منویات رهبری عظیم‌الشأن که همه برگرفته از متن تفکر اسلام ناب محمدی است ،ام الفساد وضع موجود معیشت و فرهنگ ماست که متاسفانه افتخارات سترک در عرصه‌های مختلف را تحت‌الشعاع خود قرار داده است.

 به نظر می‌رسد حضرت عالی که از تبار شجره طیبه پاسداری این نظام هستید، می‌توانید معطوف به آنچه ذکر شد راهی نو و ارتقا یافته در انجام وظایف خطیر نمایندگی اتخاذ و در تداوم زحمات گذشته ،مجلس آینده را به سمت مجلسی در تراز انقلاب اسلامی رهنمود باشید.

در این راستا همه اندوخته ۴۰ ساله اینجانب در این زمینه پیشکش شما و سایر نمایندگان محترم می‌باشد که معتقد به گفتمان تمدن نوین اسلامی هستند،گفتمانی که راهگشای نجات کشور از آسیب‌های موجود وجهش به سمت قله‌های فتح و پیروزی آرمانی می باشد.

سرمایه اقبال بی‌نظیر حدود ۸ هزار دل مشتاق به گفتمان آرمانی انقلاب که در خلال یک ماه رونمایی از این گفتمان در شهر یزد ظاهر شد، بسیار با ارزش ارزیابی می‌شود.

 توصیه دارم این سرمایه را جناب عالی که حال نماینده همه مردم هستید قدر دانسته و برای توسعه آن تلاش مشکوری را برنامه‌ریزی بفرمایید .

از خداوند متعال توفیقات بی حد و حصربرای شما درخواست می‌نمایم.

ومن الله التوفیق

سید محمد محسن دعایی

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا