یزدفردا: آیت الله شیخ ابوالقاسم وافی با صدور پیامی از اعتماد مجدد مردم استان یزد به وی برای نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری قدردانی کرد.

به گزارش یزدفردا: آیت الله وافی در این پیام با قدردانی از حضور آگاهانه مردم استان در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب آورده است با این حضور شما انقلاب را بیمه کردید قلب حضرت ولی عصر (عج) را شاد کردید و توطئه‌های بدخواهان نظام اسلامی را نقش بر آب ساختید. 

متن پیام آیت الله وافی بدین شرح است:

با شکر و سپاس بی پایان در پیشگاه پروردگار جهان، سلام و صلوات فراوان بر خاتم انبیاء حضرت محمد (ص) بویژه خاتم الاوصیاء امام زمان (عج) 

وظیفه خود می‌دانم از مردم متدین و شهید پرور استان یزد به خاطر حضورشان در صحنه‌ی انتخابات مجلس شورای اسلامی ومجلس خبرگان رهبری باهمه وجود تقدیر و تشکر کنم.

برای ائمه محترم جمعه وجماعات، روحانیت استان و مبلغین عظام که در آگاهی بخشیدن به مردم نقش موثر ایفا نموده و دست اندر کاران انتخابات در رده‌های مختلف که بات لاش شبانه روزی خود رغبت برای شرکت همگان در انتخابات روز ۱۱ اسفندماه را فراهم آوردند از خداوند مهربان پاداش نیکو در دنیا و آخرت مسئلت دارم. 

برادران وخواهران گرامی شما با حرکت آگاهانه‌ی خود که پاسخ به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای بود، انقلاب را بیمه کردید قلب مبارک حضرت مهدی (عج) را خشنود ساختید و توطئه‌های شوم بدخواهان و دشمنان نظام اسلامی را نقش برآب کردید. خداوند برکات نامحدودش را برشما نازل فرماید و مسئولین محترم را در ارائه‌ی خدمات بیشتر به ملت بزرگ ایران ورفع مشکلات مادی ومعنوی بیش از پیش موفق بدارد. 

در پایان از اعتمادتان به این طلبه ناچیز برای عضویت در مجلس خبرگان رهبری سپاسگزارم وامیدوارم خداوند با ادعیه دوستان تا پایان عمر در راستای انجام وظایف این بنده ناچیز را یاری نماید، تا بتوانم در زنده نگاه داشتن آرمان‌های بلند بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و ادامه راه شهدای بزرگوار گام بردارم. 

از پروردگار مهربان، طول عمر وعافیت کامل، نفوذ کلمه وهدایت امت اسلامی برای رهبر حکیم وفرزانه انقلاب اسلامی را خواستارم، سربلند و موفق باشید.

نماینده مردم شریف استان یزد در مجلس خبرگان رهبری 

ابوالقاسم وافی

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا