یزدفردا: مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد: مرحله دوم طرح فجرانه کالابرگ از شانزدهم اسفندماه اجرا خواهد شد.

به گزارش یزدفردا: زینل پور گفت: مرحله اول طرح فجرانه کالابرگ از هفدهم بهمن ماه آغاز شده و تا شانزدهم اسفندماه با هدف تامین بسته معیشتی و سلامتی خانوارد‌های دهک‌های اول تا هفتم اجرا می‌شود.

وی افزود: طرح به صورت مرحله‌ای و ماهانه شارژ شده و ۲۲۰ هزار تومان به ازای هر نفر از اعضای خانواده تا شانزدهم اسفندماه اعتبار دارد و از هفدهم اسفندماه مرحله جدید آغاز شده و مرحله قبلی حذف خواهد شد.

مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: چهار هزار و ۴۰۰ فروشگاه در استان یزد به طرح کالابرگ الکترونیکی متصل شده و شهروندان می‌توانند با نصف برنامه کاربردی «شما» نزدیکترین فروشگاه به خودشان را پیدا کنند.

وی ادامه داد: ۱۱ قلم کالای اساسی شیر، پنیر، ماست، ماکارونی، گوشت مرغ، تخم مرغ، روغن، گوشت قرمز، حبوبات، برنج و قند و شکر شامل این طرح هستند. 

زینل پور اظهار داشت: برخی تخلف‌ها نظیر عدم رعایت تناسب مبلغ پرداختی سرپرست خانوار با سهم دولت به صورت سیستمی تشخیص داده شده و فروشنده از ارائه طرح کالابرگ منع می‌شود.

وی گفت: در صورتی که ۱۱ قلم کالای اساسی رعایت نشود و خارج از این اقلام در اختیار مردم قرار گیرد، می‌توانند با اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی یا سامانه ۱۲۴ تعزیرات حکومتی تماس گرفته و تخلف را گزارش دهند.

 

 

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا