یزدفردا: استاندار یزد: شهر‌هایی موفق هستند که جریان سرمایه گذاری در آنها رونق داشته باشد.

به گزارش یزدفردا: مهران فاطمی در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر یزد با قدردانی از زحمات آنان گفت: اقدام شهرداری در دفع آب‌های سطحی کار ارزشمندی بود که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی با اشاره به اقدام جهادی در خصوص بوستان بزرگ شهر در کنار سایت پردیس زندگی افزود: با موافقت شورای اسلامی شهر و همراهی شهردار و دستگاه‌های اجرایی، بوستان ۵۷ هکتاری در تراز مردم استان یزد احداث خواهد شد تا مردم عزیز بتوانند از ان استفاده کنند.

استاندار با بیان اینکه مدیریت شهری باید به سمت سرمایه گذاری در حوزه‌های مختلف پیش برود، تصریح کرد: شهر‌هایی موفق هستند که جریان سرمایه گذاری در آنها رونق داشته باشد.

وی سرمایه گذاری در حوزه گردشگری را مهم برشمرد و عنوان کرد: در این حوزه باید توجه ویژه‌ای به زیرساخت‌های گردشگری و همچنین بافت فرسوده شهری شود. 

در این نشست نماهنگ «رمضان کریم» با اجرای گروه همخوانی خورشید تابان رونمایی شد که قرار است در شبکه قرآن و پویا و شبکه‌های مجازی پخش شود.

استاندار همچنین با حضور در شورای سیاست گذاری ائمه جمعه با ائمه جمعه استان یزد دیدار و گفت وگو کرد. توجه ویژه به مسائل فرهنگی و اقتصادی، نظارت مستمر بر بازار و قیمت‌ها و تاکید بر دیدار مستمر مسئولان با مردم از جمله سخنان ائمه جمعه استان بود.

فاطمی در این دیدار ضمن قدردانی از زحمات و دلسوزی‌های ائمه جمعه استان یادآور شد: جایگاه امام جمعه والا و پرزحمتی است که محل رجوع مردم بوده و مردم انتظار دارند.

وی با اشاره به اقدامات دولت در استان در راستای خدمت رسانی به مردم گفت: بیش از ۱۰۰ سکوی تنظیم بازار با تخفیف بین ۱۵ الی ۵۰ درصد در سطح استان برای رفاه حال مردم راه اندازی شد.

استاندار خدمات دولت در حوزه مسکن را ارزشمند توصیف کرد و ادامه داد: در یزد ۴ هزار هکتار زمین در حال اماده سازی است که اقدام بزرگی به شمار می‌رود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا