یزدفردا: فرمانده انتظامی استان یزد گفت: رعایت حرمت ماه مبارک رمضان و پرهیز از روزه خواری در ملاء عام توسط مسافران و افرادی که قادر به روزه گرفتن نیستند، مورد تاکید پلیس است.

به گزارش یزدفردا: سردار «عباسعلی بهدانی فرد» در این باره خاطرنشان کرد: فضای سالم ماه رمضان در پیشگیری از بروز جرم و ناهنجاری‌های اجتماعی بسیار مهم است و ماه رمضان نقش مهمی در کاهش تمایل انسان‌ها به جرم دارد چرا که انسان با فطرت الهی متولد شده است.

وی افزود: ماه مبارک رمضان؛ ماه راز و نیاز با خداوند متعال و بهار قران است و مردم در این ماه مبارک بیشتر به عبادت می پردازند و پلیس باید با برنامه ریزی و حضور پررنگ در سطح جامعه از بروز جرایم به ویژه سرقت جلوگیری کند.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: رعایت حرمت ماه مبارک رمضان و پرهیز از روزه خواری در ملاء عام توسط مسافران و افرادی که قادر به روزه گرفتن نمی‌باشند، مورد تاکید پلیس است.

سردار بهدانی فرد در ادامه گفت: پیشگیری اجتماعی و انتظامی، هم پوشانی دستگاه‌های دخیل در امر امنیت، استفاده از ظرفیت رسانه‌ها به خصوص صدا و سیما در خصوص پیشگیری از جرایم در این ماه موثر است.

وی گفت: فعالیت‌های آموزشی و مشاوره ای در جوامع هدف همانند مساجد، مدارس، دانشگاه ها و دیگر سازمان‌های دولتی و مردمی یکی از روش‌های اثربخش آموزش همگانی است که می‌تواند مشارکت مردمی در ایجاد نظم و امنیت را در پی داشته باشد.

فرمانده انتظامی استان در پایان افزود: تامین نظم و امنیت مردم روزه دار در این ماه عزیز، از اولویت‌های اصلی پلیس یزد است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا