یزدفردا: رییس پلیس راه استان یزد از ممنوعیت تردد خودروهای سنگین و نیمه سنگین در محور مواصلاتی یزد به طبس و بالعکس در ایام عید نوروز خبر داد.

به گزارش یزدفردا: سرهنگ «رحیم حاجی ده‌آبادی» در خصوص جزئیات این خبر در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا گفت: این تصمیم هرساله با هدف جلوگیری از تصادفات مرگبار در این مسیر با توجه به شلوغی محور در ایام نوروز اتخاذ شده است.

وی افزود: بر این اساس تردد وسایل نقلیه سنگین و نیمه سنگین در محور یزد به طبس از ۲۹ اسفندماه سال ۱۴۰۲ تا پنج فروردین ۱۴۰۳ و همچنین از ۱۰ فروردین سال ۱۴۰۳ آینده تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ در این مسیر ممنوع است.

حاجی ده‌آبادی خاطر نشان کرد: ممنوعیت تردد در تاریخ ‌های اعلام شده شامل تردد خودروهای حامل مواد سوختی، فاسد شدنی و بهداشتی نمی‌شود.

رئیس پلیس راه استان از رانندگان خودروها خواست ضمن همکاری و تعامل با پلیس راه از تردد در این مسیر در تاریخ های یاد شده خودداری کنند؛ در غیر این صورت تخلف آنها توسط دوربین ها ضبط و ضمن اعمال قانون، خودرو آنها یک ماه توقیف خواهد شد.

سرهنگ حاجی ده آبادی در پایان افزود: مسیر یزد به طبس و بالعکس از جمله جاده‌های پر تردد و پر حادثه کشور است که در یک سال گذشته بر اثر تصادفات رخ داده در این مسیر ۱۳ نفر کشته و ۶۲ نفر مجروح شدند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا