به گزارش یزدفردا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد؛ «مصطفی زارع زاده» رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با اشاره پیشبینی های هواشناسی برای روزهای آینده گفت: با توجه شرایط آب و هوایی و پیشبینی های صورت گرفته توسط هواشناسی استان و اداره کل بحران، یکشنبه شاهد بارندگی و باد شدید خواهیم بود که امیدواریم شاهد بارندگی خوبی باشیم.

وی افزود: با توجه به نوع هشدار صادر شده و وجود هشدار قرمز در غرب کشور و همچنین احتمال شرایط نامساعد آب و هوایی در یزد و همچنین آسیب شب گذشته توسط بادهای شدید به بخشی از مجموعه، تصمیم به اجرای این برنامه به مدت یک شب دیگر گرفتیم.

زارع زاده بیان کرد: اگرچه قرار بود شادراه نور تا هفتم فروردین اجرا شود اما به دلیل این شرایط آب و هوایی و پیشبینی های موجود، تصمیم گرفتیم که ابن برنامه تنها امشب برگزار شود و دو شب دیگر را با این شرایط کاهش دهیم و برگزار نکنیم.

وی بیان کرد: امیدواریم بارندگی ها برای ما خوب باشد و کمبود خشکسالی ها را جبران کند.

وی گفت: خوشبختانه توجه به آمار و اطلاعات ثبت شده بیش از 15 هزار نفر از این شادراه بازدید کردند و در دو شب گذشته شاهد استقبال بی نظیر مردم از این شادراه بوده ایم که این نشان از حمایت از مردم از این برنامه هاست.

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد گفت: خوشحالیم که رضایت مردم را در این برنامه ها شاهد بودیم و در صورتی که میخواهند از این شادراه استفاده کنند دعوت میکنیم تا امشب به عنوان آخرین شب از اجرا از برنامه ها استفاده کنند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا