یزدفردا: استاندار یزد با بیان اینکه بر اساس اظهارات رئیس جمهور ابرپروژه دولت در سال ۱۴۰۳ تقویت ایمان، امید و اعتماد مردم نسبت مسئولین و بدنه اجرایی کشور است، گفت: این مهم تنها با خدمت بیشتر و با حرکت به سمت تحول و خدمات رسانی مطلوب‌تر به مردم میسر خواهد شد.

به گزارش یزدفردا: همایش سراسری مدیران و کارگزاران دولت مردمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، استاندار و اعضای شورای اداری استان برگزار شد.

استاندار یزد در این نشست با بیان اینکه بر اساس اظهارات رئیس جمهور ابرپروژه دولت در سال ۱۴۰۳ تقویت ایمان، امید و اعتماد مردم نسبت مسئولین و بدنه اجرایی کشور است، گفت: این مهم تنها با خدمت بیشتر و با حرکت به سمت تحول و خدمات رسانی مطلوب‌تر به مردم میسر خواهد شد.

مهران فاطمی تکمیل پروژه‌های نیمه تمام را از دیگر تاکیدات رئیس جمهور برشمرد و اظهار کرد: در این راستا حل مسئله آب و انتقال ۲۰ میلیون متر مکعب از فاز اول پروژه خط انتقال آب دریا به استان یزد تا اردیبهشت ماه انجام خواهد شد.

وی با اشاره به افتتاح چندین پروژه بزرگ صنعتی و تولیدی با حضور رئیس جمهور در استان گفت: بر این اساس در سال ۱۴۰۳ شاهد جهش بزرگ در تولید مسکن در قالب طرح نهضت ملی و همچنین پیگیری رفع مشکلات واحدهای اقتصادی نیمه تمام و راکد استان خواهیم بود.

استاندار یزد با بیان اینکه در سال جاری اقدامات تحولی در حوزه‌های فرهنگی، آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها ادامه پیدا خواهد کرد، افزود: علاوه بر برنامه‌ریزی در راستای پیشرفت شرکت‌های دانش بنیان، پاسخگویی و رسیدگی به مسائل مردم در ادارات دولتی در دستور کار مدیران استان قرار خواهد گرفت.

وی از ادامه پیگیری‌های استان جهت رفع ناترازی‌های موجود به ویژه در مسئله انرژی در سال ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: توسعه نیروگاه‌های انرژی خورشیدی و تبدیل یزد به عنوان یکی از استان‌های پیشران کشور در حوزه انرژی خورشیدی با جدیت دنبال خواهد شد.  

عالی‌ترین مقام اجرایی استان یزد در ادامه بر ضرورت تلاش و همت بیشتر مسئولان جهت تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور به استان و همچنین پیگیری جدی مصوبات سفرهای شهرستانی در سال ۱۴۰۳ تاکید کرد.

وی با اشاره به اقدامات قابل قبول انجام شده در حوزه معیشت مردم در سال ۱۴۰۲ تصریح کرد: در راستای ادامه روند کاهشی نرخ تورم، 110 سکوی تنظیم بازار راه اندازی و نمایشگاه عرضه مستقیم کالا تا ۱۵ درصد پایین‌تر از نرخ بازار برگزار شد که با استقبال ۱۴۰ هزار نفر از شهروندان استان همراه بود.

فاطمی در پایان با تاکید بر نظارت بیشتر بر بازار، تامین مناسب اقلام و کالاهای اساسی و اجرای بهتر طرح کالابرگ الکترونیک، خاطرنشان کرد: مجموعه استان علاوه بر پیگیری های ملی، تمام تلاش خود را در حد مقدورات و اختیارات استانی برای بهبود وضعیت معیشتی مردم انجام خواهد داد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا