یزدفردا: استاندار یزد با اشاره به اقدامات سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد گفت: این مجموعه یکی از دستگاه های پرکار در استان است.

به گزارش یزدفردا به نقل از عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد؛ مهران فاطمی،استاندار یزد با حضور در محل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، ضمن تقدیر از پرسنل سازمان در برپایی شاد راه نور گفت: یکی از مجموعه های پرکار که کاملا خدمات آن در شهر یزد و حتی اطراف به وضوح دیده می شود مجموعه سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد است.

وی اظهار کرد: این مجموعه از ابتدای تاسیس بر اساس نگاه ارزشمند و انقلابی شکل گرفت و در سال های مختلف شاهد اقدامات و حرکت های ارزشمند بوده ایم.

وی تصریح کرد: مهمترین دارایی این سازمان نیروهای انقلابی، خلاق، جوان، نوآور و پیگیر آن است که ثمره آن سازمانی چابک، چالاک و خدمت گذار با کارهای ارزشمند است.

استاندار یزدد ادامه داد: فعالیت سازمان، زندگی در شهر و شهرنشینی را لطیف و قابل قبول می کند و این نقش سازمان است که مردم را تشنه و مشتاق این فعالیت ها میکند.

وی با اشاره به تجربه ی بسیار موفق شادراه نور و حضور بینظیر مردم در این رویداد بیان کرد: آورده این شادراه را باید نگاه کرد و زمانی که هر شب بیش از ۱۵ هزار نفر می آیند پیامی است که مردم ما خلا این برنامه ها را حس می کنند و یک کار ارزشمند است که سال های بعد میتواند توسعه پیدا کند و نشان می دهد که چقدر این رویدادها برای مردم مهم هستند و باید تکرار و بهتر شوند.

مهران فاطمی تصریح کرد: ما نیز حمایت مادی و معنوی در این امر را وظیفه خود می دانیم.

وی در پایان محتوای شاد، متنوع و مومنانه را از جمله شاخص های این شادراه نور خواند و گفت: در کنار آن نیز وجود انسان های خوش سلیقه در غرفه ها به خوبی توانست این رویداد را رقم بزند.

گفتنی است شادراه نور در روز ۲۸ اسفند ماه با حضور مهران فاطمی استاندار یزد افتتاح شد.










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا