یزدفردا: معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد با اشاره به اینکه دولت و قوه قضائیه در یزد تعامل بسیار خوبی دارند گفت: عملکرد ستاد استانی اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه در یزد قابل‌تقدیر است.

به گزارش یزدفردا: یکصد و سی‌ و سومین جلسه ستاد استانی پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه (اولین جلسه سال ۱۴۰۳) به ریاست رئیس‌کل دادگستری استان و با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد و اعضای این ستاد در محل سالن جلسات دادگستری کل استان برگزار شد.

در این جلسه دستور کارهایی اعم از بررسی راهکارهای تحقق اهداف سال، ارائه گزارش آمار عملکرد یک‌ساله ستاد استانی پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه و بررسی دغدغه‌های صنعتگران و تولیدکنندگان استان موردبحث و تبادل نظر قرار گرفت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد با اشاره به اینکه دولت و قوه قضائیه در یزد تعامل بسیار خوبی دارند گفت: عملکرد ستاد استانی اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه در یزد قابل‌تقدیر است.

شایان به ذکر است، باهدف احیای حفظ اشتغال و ایجاد اشتغال جدید برگزار می‌شود که تصمیمات لازم برای رفع موانع حقوقی و قضایی این واحد‌ها اتخاذ می‌شود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا